nieuwe dacia stepway:tweemaanden problemen met acterlichten die vochting worden.incl interieur.letop???nalang zoeken bleek dat de achter deuren(onder de deur zitten rubbertje`s die de water afvoer verstoppen )deze moet je verwijderen EN van de achter klep want water moet ergens afvoeren als deze niet weg kan dan krijgje condens.hierna verdween de condens in achter unitlampen verder heb ik de achterklep waarbij boven twee gaatjes zijn(deze zijn afgeplakt met stikkers )verwijdert en dicht gemaakt met silocone kit. waarom vraagje af.wel! elke auto heeft aan de boven kant klep geen gaatjes waarom dacia wel?vreemd .als je vraagd waarom ga je niet terug naar de dealer. ik daar geweest .zelf hebben ze daar geen idee hoe het komt.opmerking::garantie van tegenwoordig vind ik ver tezoeken zie ook 107 van POEGEOT.antwoord van hun is uw ben de eerste terwijl op internet weldegelijk mensen zijn die hier veel problemen hebben .zoals men kan lezen,is dit probleem zo opgelost zie boven.ik hoop ook voor u.dat u hier wat aanheb.nog als extra de achterklep,binnenkant heb ik de bekleding los gemaakt plastic.hier heb tocht band erop gezet ,want normaal hoort bij een binnen bekleding ook plastic film tegen de carosie geplakt worden.dit maar zo gelaten kijken of ik hierdoor problemen mee krijg.
GREETZ AUTO FAN RIJDER.