de up date van de sandero is er

• dacia

eys eys we zijn gebeld door kerres heerlen

de up date is er maandag om 8 uur in de garage zijn.

s,middags werden we gebeld door dacia nederland of de daeler een afspraak

heeft gemaakt.

het dossier word gesloten en als er nog klachten waren konden we dacia nederland bellen.

ik hou jullie op de hoogte.

• jackmol

Eindelijk.jippy jippy………..ben er erg blij mee dat de update er is……………..duurt even maar toch.

Houd ons op de hoogte dacia…..of het geholpen heeft.

jack

• dacia

ik heb wel zoiets neem contact op met jullie daeler.

als het goed is moet hij er zijn.

je zal een afspraak kunnen maken.

anders sta je misschien dadelijk nog achter aan in de rij.

en geef aan dat er mensen zijn die bericht hebben.

wij zijn de eersten maandag.

zeker hou ik jullie op de hoogte.

• Rick

Ik zal binnenkort ook maar eens de dealer bellen of er iets bekend is over een update. Ik ben in september bij de dealer geweest maar van het gaspedaal probleem had men nog nooit van gehoord 8-)

• dacia

nou rick ik zou me niet laten afschepen hoor.

wij waren ook de enige maar opeens zagen we 2 straten verder de zelfde sandero staan.

we hebben contact gemaakt met die mensen en ja hoor hetzelfde.

heb ze vandaag ook even een berichtje gegeven dat wij gebeld zijn.

ze zou gelijk gaan bellen.

ja en dezelfde daeler.

• koekoek

Hallo

Spannend eindelijk is de update er , nu het resultaat , ik wacht af.

Groet Dirk

• Sandinista

Ik ben half december gebeld door Dacia NL : Update zou eind december naar de dealers uitgeleverd worden en ik zou begin januari door mijn dealer gebeld worden voor een afspraak. Zaterdag 15jan maar eens langs gegaan bij VkV Rotterdam-N maar niemand (van de zaterdagploeg) wist er van. Woendag 19jan eerst dacia NL gebeld : ik moest kontakt opnemen met mijn dealer, Die weer gebeld maar helaas niemand van de werkplaats/receptie daar die iets weet van de update, alleen wist iemand vertellen dat het probleem bij de Twingo ook nog niet is opgelost. Hopeloos wordt je ervan !

Gelukkig verder geen klachten eerste jaar met mijn Sandero, tot nu toe alleen een knipperlicht bolletje (gaat erg makkelijk) vervangen.

• Rick

“alleen wist iemand vertellen dat het probleem bij de Twingo ook nog niet is opgelost”

Zie:

http://dacia.startpagina.nl/prikbord/13001952/13436835/re-sandero-12–gaspedaal-probleem#msg-13436835

Blijkbaar heeft de Sandero 1.2 een geknepen motor nodig om te kunnen voldoen aan de CO2 uitstoot van 135 g/km.

We wachten maar af of “dacia” geholpen is met de beloofde update.

• jackmol

Ik heb gelijk dealer gebeld dat de up date in Heerlen beschikbaar is en gelijk gevraagd of dit ook in Leiden het geval is………u wordt teruggebeld.

Volgende dag netjes telefoontje dat de up date beschikbaar was en direkt maar een afspraak gemaakt voor maandag.

Dus alles komt goed schatjes………jullie horen het resultaat en anders zien jullie wel een foto binnenkort op marktplaats van een vroem/vroem DAAS.

• jaap

jaap

gepost20 01 02

kreeg bericht van de dealer garage centrum goes dat de soft waer beschikbaar is voor de sandero en dat als de nr kloppen zal deze geinstaleerd worden op donderdag 28 jan as