levering

• cor

zou deze maand onze duster krijgen ,maar kreeg te horen dat het nog wel 2 tot3 weken kon duren

inverband met problemen met distributie , heeft iemand hier ook problemen mee .

• GJvdZ

Hebben ze dat nou nog niet op orde? Nog steeds dezelfde problemen als toen de MCV werd geintroduceerd. Toen konden ze zich nog verschuilen achter het feit dat de auto veel succesvoller was dan verwacht, maar dat zou nu toch niet meer mogen.

Ik ben benieuwd of Renault dit soort problemen ook heeft; ik verwacht eind februari nl. mijn nieuwe lease Laguna.

• Avaka

De Duster is een nog groter succes dan de MCV.

Ze zijn letterlijk niet aan te slepen. Gewoon nog even geduld hebben.

En ik weet best dat dat niet meevalt…….

• George53

Ik doe wagenparkbeheer bij mijn werkgever en heb de ervaring bij alle merken dat de verwachte leverdatum een hele andere is dan de werkelijke afleverdatum. Wijkt dus altijd af soms vroeger maar meestal later. Tot nu toe de slechtste ervaring met volkswagen maar dat wel een aantl jaren terug. Was een VW Golf met niets bijzonders erop. Geplande levertijd was 3 maanden en werkelijke levertijd 9 maanden. Het is dat de berijdster de auto graag wilde hebben anders was de bestelling na de eerste keer verlenging met 3 maanden al teruggetrokken.

George

• Ed

1e wk september 2010 besteld, 1e week maart 2011 ‘waarschijnlijk’ binnen bij dealer. Dan nog wachten op kenteken….mijn geduld raakt ook een beetje op. Maar ja, je doet er niets aan.

betreft: Duster Laureate 2x4

• Dustertje

Week 44 een Duster 4x2 Laureate Gris Basalt besteld en wordt volgens de mail van Nieuwendijk geleverd in week 11 en afgeleverd in week 13 i.v.m te monteren gasinstalatie,dus nog even wachten.

Hans