Audio

• Millhouse

Hallo,

Ben op zoek naar radio voor duster met ingebouwde GPS, mag ook met klapscherm zijn.

Iemand ervaring met NAVAUDIO? prijs is ok maar kwaliteit

Greetz, tim

• Ard

Hoi Tim

Ik heb de radio laten inbouwen door de mediamarkt in Deventer voor 399€ + 15€ inbouwen. De radio bevalt goed,perfecte bluetooth je kunt normaal praten het volume pas je gewoon aan door het geluid van de radio hoger te zetten. De navigatie is helemaal super de reactie is heel snel, hij pakt het bij mij soms in de parkeerkelder al op. Tevens kun je het hele systeem naar je eigen wensen instellen suc6

Groet,

Ard

• Millhouse

Hallo Ard,

Welk merk heb je laten inbouwen?

Greetz, Tim

• johan

welk merk heb je gekocht johan

• johan

johan Schreef:

——————————————————-

> welk merk heb je gekocht johan

• Hans03

Er werd door Millhouse toch gesproken over NAVAUDO.

Dat is toch het merk ?!

• H.J.Averink

Hallo, ik heb een duster gekocht met radio en stuurbediening. Nu lees ik dat de radio niet erg goed is. Kan ik de radio vervangen en dan toch de stuurbediening gebruiken?

• silverstorm

Ja dat kan maar dan moet je er een module tussen plaatsen HIER KLIKKEN

En trouwens ik heb dat ook allemaal gelezen en ik vind de radio helemaal niet slecht,de luidsprekers heb ik wel vervangen door pioneers van 40 euro per paar en dat vond ik een hele grote verbetering.

Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot je de auto hebt,muziek is voor iedereen persoonlijk.Wat voor de ene voldoet is voor de andere weer niets en ga zo maar verder.

• George53

Ik heb de originele radio en speakers en ben uiterst tevreden. Past ook door zijn kleur en bouw van de radio erg goed bij de rest van het inerieur. Het Dacia Duster dashboard heeft een oranje kleur en die kleur is bij ander radio's niet te vinden en wordt al snel roder en ik vind dat ontzetten lelijk maar dat is een kwestie van smaak uiteraard.

• rienmaas

Hoi

Ik heb vorige week een klapschermradio met alles er op en er aan laten inbouwen.

Als je wil kan ik de gevens e-mailen.

rien