in hoogte verstelbare bestuurdersstoel DUSTER

• George Backe

Ik heb toevallig het fimpje gezien waarin de in hoogte verstelbare betuurdersstoel van de DUSTER wordt getest. Was van de consumentenbond geloof ik. Bepaald geen reclame een worsteling om zo maar te noemen. Ik krijg aan het eind van de week mijn Duster 4x4 Laureate. Kan iemand mij een goede tip geven hoe dit wel moet. De man in het filmpje kon het niet zittend en uitgestapt was het ook al geen succes.

• kri

ik trek mezelf al zittend aan het stuur omhoog. Handig is anders maar het werkt wel.

Paul

• Hans03

Als je de stoel hoger zet als je er niet op zit gaat het prima.

• diki

een hand aan het stuur en een hand de hendel en daar gaat die dan

• willem

Iedereen maakt de fout naar boven te willen, maar je moet jezelf naar voren trekken, gaat niet eens moeilijk of zwaar, omhoog gaat dan vanzelf.

ik heb mijn 4x4 Laureate nu 1 week en erg tevreden.

• wimpie

Dit verhaal gaat toch alleen op als je met meerdere personen in dezelfde duster rijdt, van veel eten word je wél dikker maar toch nooit langer !! >:D<

• Henkes

Heb dit filmpje ook gezien, zwaar overdreven, stuntelaar eerste klas die presentator.

Heb in mijn Sandero ook deze hoogteverstelling, gaat mechanisch, is even wennen, maar dan goed te doen.

• adriaan van Hoorn

Ach, kwestie van wennen, even “meegeven” en er is geen rpbleem. Instellen doe je in principe eenmalig, tenzij hij gebruikt wordt door heel de familie. Sommigen hebben altijd wel wat te klagen.