Goedkeuring afgegeven voor de E5 motor 1.6 V16 Logan MCV

• delly

Volgens Bochane is er nu een goedkeuring afgegeven voor de Euro5 1.6 V16 motor van de Dacia Logan MCV

• Wilmaa

Hey leuk, nu nog voor de sandero 1.2 LPg voorlopig nog wachten op onze daas die we in september hebben besteld (was eerst als 1.4 besteld)

Ps ben niet zo weg van de service van bochane Almere hebben heel vaak beloofd om ons terug te bellen met info en is nog nooit gebeurd.

• jdisloo

Jammer net te laat heb de bestelling al geanuleerd, heb nu een Duster gekocht.

De verkoper wist dit gisteren nog niet ik heb hem na aanleiding van dit bericht mee gedeeld.

Groetjes jdisloo

• Rens

Terugbellen gaat bij geen enkel bedrijf goed. Ben hier erg tevreden over Bochane/Mafait Almere!

• jdisloo

Ik ben ook niet weg van maifat eerst hebben ze geprobeert met mijn renault onderhoud een poot uit te draaien. Ben toen naar de showroom geweest voor een nieuwe dacia MCV eerst geen verkoper te vinden ook geen dacia toen een verkoper gevonden en die kon mij niet helpen omdat ze geen modellen hadden staan en geen folders, had het gevoel dat ze liever geen dacia verkochten. Ben een paar maanden weer geweest om te kijken voor een Duster ook weer geen modellen staan dus ook geen proefrit kunnen maken, geen folders en geen verkoper kunnen vinden. De showroom is een rommeltje je kan er haast niet door heen lopen op de boven verdieping. Ik ben er klaar mee. zoek wel een andere renault/dacia garage.

Groet jdisloo.

• Martin en Richard de Goeij

Hebben nu anderhalf jaar een Logan MCV 1.6 16 v fase 2 .

Deze gekocht bij Bochane Zeist!(tu)

Een super dealer!

Zeer tevreden hier en echt WEL! een aanrader.(:P)

• Rens

Heb geen ervaring met het verkoop deel van Mafait, alleen met onderhoud van mijn Sandero. Dat doen ze tot nog toe zeer netjes. Zeist ken ik de verkoop wel, is inderdaad een top dealer die Dacia direct omarmt heeft. Heb het idee dat het bij een aantal dealers wat lang duurt (acceptatie van Dacia).

• Wilmaa

Inmiddels wel weer goed geholpen en hebben nu een sandero blackline besteld en wordt daar hier in Nl. pas een LPg tank ingebouwd. Gek dat die auto is ook een 1.2 16v maar dan zonder LPg en die kan wel geleverd worden? En ja ook e5. (dealer krijgt die zeer binnenkort binnen)Hoe dat zit weet ik ook niet als ik nou maar gauw m'n auto kan ophalen.