Volgens Bochane is er nu een goedkeuring afgegeven voor de Euro5 1.6 V16 motor van de Dacia Logan MCV
Ik ben ook niet weg van maifat eerst hebben ze geprobeert met mijn renault onderhoud een poot uit te draaien. Ben toen naar de showroom geweest voor een nieuwe dacia MCV eerst geen verkoper te vinden ook geen dacia toen een verkoper gevonden en die kon mij niet helpen omdat ze geen modellen hadden staan en geen folders, had het gevoel dat ze liever geen dacia verkochten. Ben een paar maanden weer geweest om te kijken voor een Duster ook weer geen modellen staan dus ook geen proefrit kunnen maken, geen folders en geen verkoper kunnen vinden. De showroom is een rommeltje je kan er haast niet door heen lopen op de boven verdieping. Ik ben er klaar mee. zoek wel een andere renault/dacia garage.
Groet jdisloo.
Inmiddels wel weer goed geholpen en hebben nu een sandero blackline besteld en wordt daar hier in Nl. pas een LPg tank ingebouwd. Gek dat die auto is ook een 1.2 16v maar dan zonder LPg en die kan wel geleverd worden? En ja ook e5. (dealer krijgt die zeer binnenkort binnen)Hoe dat zit weet ik ook niet als ik nou maar gauw m'n auto kan ophalen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?