Favoriete kleur

• Patrick 4x4

De kleur van de auto is natuurlijk heel persoonlijk, wat de één mooi vindt, zal een ander wellicht heel lelijk vinden. Ik ben benieuwd welke kleur auto jullie hebben gekozen en waarom jullie juist voor die specifieke kleur hebben gekozen. Zelf heb ik een Duster in bestelling uitgevoerd in; Brun Cajou….Waarom? Omdat het een mooie en bijzondere kleur is die je nog niet al te veel op de weg ziet rijden. Momenteel rijden wij een Dacia Logan MCV Gris Platine. Bij de aankoop van de Duster hebben we lang getwijfeld tussen Brun Cajou, Gris Platine en Gris Basalte, maar uiteindelijk vonden we de Brun Cajou net iets meer bijzonder en beter passen bij de Duster als tereinwagen.

• George53

Ik heb gekozen voor blue minerale.

Zwart is een kleur waar half nederland in rijdt en ziet er ongeloffelijk snel goor ui en ik heb de afgelopen 8 jaar in een zwarte wagen gereden. De lichte klleuren vindt ik geen van allen mooi op de duster. Zijn te lief :).

De kleur bruin sorry als ik je daarmee beldig maar vind ik net een poep kleur en zie ik al te veel dus gekozen voor blauw ben er van overtuigd dat die het minst gekozen wordt en ik wilde deze keer niet opgaan in de massa zoals bij mijn vorige auto (Een Mitsubishi Galant)

George

• jdisloo

Hoi Patrick, Ik persoonlijk vind de kleur griss basalte een hele mooie kleur, de kleur had ik ook besteld voor de MCV 1.6-16V.

Maar i.v.m. problemen met leveren (E5 motor) heb ik nu de demo model Duster gekocht en die was alleen in kleur Brun Cajou, maar hoe meer ik naar deze kleur kijk vind het steeds mooier. Dus het gaat helemaal goedkomen.

Groetjes jdisloo

• LED-Lightning

Ik wilde mijn Stepway graag in de kleur ‘Gris Comete’ (donker grijs), maar ze hadden de ‘Rouge de Feu’ al in bestelling, precies met de opties die ik wilde hebben. Het was dus OF de rode en ‘m wat sneller hebben, of de grijze en dan wat langer wachten.Wachten is niet m’n sterkste punt, dus de keuze is dus op de rode Stepway gevallen, en ik heb er geen spijt van gehad. Fijne kleur, en ik krijg regelmatig complimenten van collega's dat hij weer zo mooi staat te blinken (maar dat heeft ook met het feit te maken dat ik 'm regelmatig was)

• Patrick 4x4

George,

Nee hoor, je hebt me daar zeker niet mee beledigd, nogmaals, kleur is een kwestie van persoonlijke smaak. Mijn vrouw had in eerste instantie ook voorkeur voor Blue Minerale, maar dat leek mij dan weer niets. Het kiezen van de kleur voor de auto vind ik persoonlijk één van de moeilijkste keuzes in het proces.

Patrick

• wimpie

Eén van de redenen dat wij dit jaar 45 jaar gehuwd zijn is : IK kies de auto, m,n vrouw de kleur, die ik dus praktisch niet zie als ik in de auto zit !! >:D<

• Patrick 4x4

Griss Basalte is inderdaad ook een hele mooie kleur, echter in de configurator op de website van Dacia lijkt het een andere kleur te zijn dan in het echt, op de website lijkt het eerder antraciet dan de champagne kleur die het in werkelijkheid is. Veel plezier met jouw Duster, bevalt ie goed? Heb je de 4x2 of 4x4 uitvoering gekocht?

• Joepla

Wij hebben de Duster in zwart besteld, en hij ziet r echt top uit.

We hadden al een zwarte auto en de kleur beviel ons goed, dus vandaar.

We hebben m al in de showroom gezien en we konden m maandag halen, gaat helaas niet door

omdat de aanvraag van het kenteken niet goed door is gekomen :-(.

Dus van de dealer gehoord dat we m donderdag kunnen halen.

T is een Laurete 4X2 geworden, zonder zilveren accenten.

Dus helemaal zwart en zag er in de showroom helemaal top uit!

Kan niet wachten :-)

• Avaka

Als je een Duster 4x4 hebt MOET die natuurlijk in Brun Cajun zijn. Het is immers een terrein wagen (de 4x4). ;)

Ik moet zeggen dat het beperkte kleuren scala van de Duster hem wel goed doet. Alle kleuren staan hem goed. Zeker als je er een Pack Plastic bij koopt. Was gisteren even bij de dealer en zag een Duster met gewone stalen velgen. Die zijn eigenlijk best wel mooi. Past goed bij een terrein auto. ERGO: Alle Dusters 4x4 voortaan alleen in Brun Cajun, Pack Plastic en stalen velgen!!!!!!

• LED-Lightning

Ja, de stalen velgen passen er super goed bij, helemaal met je eens, Avaka!