Favoriete kleur

• jdisloo

Ik heb de 4X2 uitvoering ik krijg hem aanstaande dinsdag, heb er alleen nog maar een proefrit in gereden en dat beviel me goed. Er is van de week een LPG-3 installatie in gebouwd. maandag naar de poetser en dinsdag ophalen.

groet, jdisloo

• Luc

Hey ,

Ik rijd met een 4x4 Brun Cajun . Het enige wat er niet opstaat zijn de wielkastbeschermingen en deurbeschermingen . Ik had dat graag eens eerst op foto gezien , maar dan wel op een bruine cajun !

Heeft iemend dit toevallig ?

Grts Luc

• Henk v.Weert

Hallo;

Wij hebben een Witte uitgekozen . De reden is , wij hebben altijd al een donkere gereden.

Groetjes van Weert

Doetinchem

• richard

Ik heb ook een Brun Cajou….,deze kleur is inderdaad ook door mijn vrouw gekozen.

degene die de kleur mooi vinden is ongeveer fifty fifti

Ik zelf ben naar mijn mening de enigste die er mee in Leuwarden rond rijdt.

heb de Duster bij min nog niet zien rijden

graag reactie,s

• bert

het blijft idd ieder zijn persoonlijke smaak,maar de kleur die jij hebt gekozen vind ik echt foeilelijk,is echt een poepkleur,maar toch veel plezier er mee!

• Henkes

Pack Plastic…..:D

• stitch0709

Ala meneer Ford, alle kleuren zijn leverbaar, als het maar zwart is.;)

is en blijft altijd een smaak kwestie. gelukkig maar, anders zouden er allemaal dezelfde autos rijden.

ik heb gewoon iets met (mat)zwart.

• Lien78

hier een duster laureate 4x2 in bleu mineral. erg mooi, vind ik.

zwart heb ik niks mee, vind het dan precies een lijkwagen. grijs vind ik voor ouwe mensen (ben 32 zelf), en ik wilde, ivm stevigheid vd lak, wel metallic lak.

rood had ik ook wel mooi gevonden, maar dat gaf het niet.

ben erg tevreden met de auto die ik nu heb, en krijg veel positieve reacties op de kleur ook!

• Avaka

Fijn dat er soms nog mensen zijn die een woordgrapje herkennen en kunnen waarderen!

Henkes: Neem er nog één! :)-D

• GhostDuster

Lien78 Schreef:

——————————————————-

>

> (ben 32

> zelf),

ook blond , Lien 78 ? dan ben je bijna 33 >:D<