hallo kan iemand mij vertellen of er speakers in de standaard duster zitten de 4x2 1,6 uitvoering dank.
In de Duster zitten geen speakers, tenzij deze besteld is met autoradio. Die is eigenlijk veel te duur, 495 euro voor een simpele Blaupunkt. Dus koop zelf je radio en speakers. ze zitter er zo in, de bedfrading is, voor zowel voor als achter aanwezig. Zoek wel een paar goede uit. De dealers stopte er een paar sony's is, die bevielen niet. heb pioneers gekocht en die zijn beter. De sony's zitten nu in de achterportieren.
Speakers in Duster ( 4 stuks bij mij althans) niet echt slecht. Denk eerder dat het aan de fabrieksradio ligt dan aan de speaker zelf. (weinig vermogen in autoradio voor speakers echt te belasten) Ik heb zelf de Parrot autoradio laten inbouwen (i8400) 4 x 50 Watt en heb ook 4 speakers van JBL 13 cm ingebouwd, dus verwisselt met bestaande 4 speakers. Mooie sound in de gehele auto. Kortom, de radio zegt heel wat voor een mooie klank, de daciaspeakers klonken zeker dus niet beroerd.
Ik heb een Sandero Stepway inclusief de “Pack Exclusive”, - Radio/CD-speler met MP3-ondersteuning en airconditioning, waarvan ik dus de speakers achterin de portiers wil gaan uitbreiden.
Wanneer ik de rooster afneem kan de stekker met bedrading vinden van de achterspeaker, maar wannneer ik naar de stekkerblok ga kijken die achter m'n radio is aangesloten ontbreek de bedrading van de achterspeakers.
Wie kan mij vertellen waar ik die bedrading voorin kan vinden?
Alvast bedankt voor reactie.
Mvg Noel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?