Deurbescherming

• silverstorm

Ik ben op zoek naar een goede deurbescherming voor de duster.

Ik zoek vnl iets wat je deuren beschermd op parkeerplaatsen want het gebeurt maar al te veel dat er iemand zijn deur in jou deur plant.

De originele van de duster helpen geen zier omdat deze te laag zitten.

Graag fotos plaatsen of een link eventueel.

Deze heb ik zelf al gevonden.

• LED-Lightning

Wellicht off-topic maar die velgen staan 'm echt heel mooi!

on-topic maar weer… ik moest het even kwijt.

• stitch0709

is er niet bij een van die tuningsites iets universeels. Mijn duster is een zwarte uitvoering, dus zal het niet zo opvallen.

• koekoek

Waar komen deze deurbeschermers vandaan ??? merk etc ook geschikt voor de sandero????

Groet Dirk

• uul

Beste Silverstorm.

Kijk eens bij het MCV journaal en zoek bij TUNING en scrol naar beneden.

Mijn Sandero 1.2 van september 2009 met rubber deurbeschermers.

Uul.

• GhostDuster

silverstorm Schreef:

——————————————————-

> Ik zoek vnl iets wat je deuren beschermd op

> parkeerplaatsen want het gebeurt maar al te veel

> dat er iemand zijn deur in jou deur plant.

Ik heb zelf het idee dat deze beschermers zinloos zijn , want de deurgrepen erboven ,steken er uit … , dus iedere buts ……….,

maar foto's kunnen vertekenen en heb ik het mis ………

• silverstorm

Vraag me af wat die deurgrepen daarmee te maken hebben?

De bedoeling is toch om te beschermen tegen openende deuren van autos naast jou.

Als iemand zijn deur te ver open doet raakt ie volgens mij toch de beschermers ipv tegen je lak.

• silverstorm

Hier te verkrijgen

Deurlijst

• uul

De strips zijn aangebracht op het bolste gedeelte van de deur maar sommige deuren van b.v een Mazda sport coupe zitten lager en een vette Amerikaan SUV hoger dus helemaal voorkomen kan je nooit.

Kijk ook maar eens op internet bij Dacia Sandero Cross en dan AFBEELDINGEN klikken, staan meer foto,s van mijn Daas, misschien heb je er wat aan.En als het goed is verkoopt Dacia Parts in Cap a/d Ijssel ze.