Deurbescherming

• GhostDuster

silverstorm Schreef:

——————————————————-

> Vraag me af wat die deurgrepen daarmee te maken

> hebben?

> De bedoeling is toch om te beschermen tegen

> openende deuren van autos naast jou.

> Als iemand zijn deur te ver open doet raakt ie

> volgens mij toch de beschermers ipv tegen je lak.

of eerst de deurgreep ………, maar nogmaals ik kan het ook mis hebben ….., ik praat over de Duster .

• liefke1970

Wij parkeren met onze 3 maanden oude Logan telkens zover weg dat we vrijwel zeker weten dat er niemand naast ons komt staan. De meeste mensen zijn toch te lui om 100 meter verder te lopen… Tot nu toe gaat dat goed en als er al andere auto's staan dan valt het ons op dat het ook “nieuwere” auto's zijn. In een parkeergarage gaan we meestal helemaal bovenin staan of tussen 2 pilaren waar geen andere auto meer bij kan. Tis misschien een beetje omslachtig maar dat liever dan ongewenste deukjes.

• Barrabas

Dat is inderdaad de bolste zijde van een Duster deur onder de deurklink.Onderzijde doet de instapdrempel het wel.

• Hulpje

Ook zijn de stootlijsten in Nederland verkrijgbaar

http://www.tla.co.nl/pdf_profilex_newtec/Dacia%20web.pdf

• Vinnie

Het stomme is dat als je ze er na jaren aftrekt dat je kleurverschil ziet in de lak én glansverschil, net zoals die achterlijk lelijke reflectoren op de rand van de deur die je vroeger had.

• frans5

Ik heb voor mijn Dacia Duster de stootlijsten voor de deuren besteld bij www.tla.co.nl

Dit online adres levert niet aan particulieren, maar via een kennis heb ik nu dus wel de stootlijsten en ook de kofferbak beschermrand kunnen bestellen.

Deze link is al eerder geplaatst door “Hulpje”op 7 februari, mijn dank daarvoor toen.

De levertijd bedraagt wel minstens 5 werkdagen maar het is wel goedkoper als bij LZ parts.

Zodra ik ze gemonteerd heb zal ik er een foto van maken en hierop zetten.