Telefoonnummer Dacia servicelijn buitenland

• Peter-de-feu

Hallo,

Nu ik nog moet wachten op mijn Sandero, die hopelijk in week 10 komt heb ik het instructieboekje maar eens gelezen.

Daar viel mij op dat je Dacia wel 24/7 kunt bellen (ook in het buitenland) maar er staat alleen een 0900 nummer. en dat werkt niet over de grenzen.

Dus even gebeld en het nummer van de Dacia Route Service gevraagd:

0031203549747.

Ik hoop dat ik als nieuw lid ( momenteel nog zonder Dacia) hiermee een bijdrage heb geleverd voor de site.

En hoop dat jullie het nummer nooit hoeven te bellen

groet

• Hans03

Vreemd dat op de Website van Dacia Route Service een ander nummer staat nl. 0031(0)205929733

http://www.dacia.nl/services-garanties/dacia-route-service/index.jsp

Rara hoe zit dat ?

• peter

hallo, dat is inderdaad vreemd. ik heb het 0900 nummer gebeld en aan iemand daar gevraagd. ik zal het nog eens navragen, of wellicht dat iemand anders het juiste nummer weet. alvast bedankt.

• Lex

Het nummer van Hans klopt.

Bij de aflevering van mijn Duster heb ik een kaart gekregen voor de 24/7 hulp , Daar staat op 0031(0)205929733

• RichardMCV

Gisteren bij dePuzzeltocht bij Bochane in Arnhem nog een mooie witte Duster gezien met een sticker erop:

Dacia Route Service

Bij Pech en Schade

Dag en nacht bereikbaar

Binnen Nederland: 0900-9998700

(€ 0,10 perminuut) vanuit het buitenland: 0031-20 592 97 33

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• oscar54

Als je vanuit Nederland met 020-5929733 belt, bel je dus tegen lokaal tarief met de Dacia servicelijn. 8-)

Oscar.

• RichardMCV

jep, dat klopt.

Vanuit het buitenland lukt het niet om een 0900- nummer te bellen, daarom is er voor de bellers vanuit het buitenland een ander nummer.

Kwam er bij toeval vandaag zelf achter toen ik tijdens het rijden op de A31 in Duitsland eventjes naar de GEAS wou bellen. De duitse telcomprovider via wie ik op dat moment verbonden was gaf aan dat 0900 niet mogelijk was.

Waarom Dacia niet gewoon alleen het 020 nummer gebruikt weet ik niet….

Groetjes,

Richard,www.daciamodellen.nl

• oscar54

0900 nummer kost 10ct per minuut, 020 nummer slechts 3ct……..

:D Oscar :D

• Jubbels

En met een mobiele telefoon vele malen duurder dan 10 ct.

Provider moet er ook nog iets aan verdienen………………………….