dacia sandero 1.2 16v piept

• Rick

Wat is er mis met analoog kaartlezen? Zielig hoor, mensen die de ANWB moeten bellen omdat de tomtom de geest heeft gegeven X(

• mcvjournaal

Goh…. hebben ze vannacht alle anwb-borden weggehaald ????? :S

• DerRudy

Tjonge, wat een kinderachtige opmerkingen dit forum bereikt een niveau dat bij pubers thuis hoort.

(td)

• Avaka

Sorry mensen, Het gewraakte stukje is als satire bedoeld hoor. Als grap. Zeker niet als harry bashen ofzo. Laat staan analoge lezers. Ook ik heb (nog steeds) een stratenboek en een kaart in de auto. En die kaart wordt regelmatig geraadpleegd. Vooral om even snel een alternatieve route te kiezen als het weer eens vol staat op 's Heren wegen.

Vervelend dat mijn ‘vrijdag avond meligheid’ verkeerd is overgekomen. Mijn eigen schuld natuurlijk.

Leuke reaktie van Herke! Dat soort opmerkingen verwachtte ik eigenlijk retour.

Mea Culpa?

:)

• harry

Daar snapte ik dus ook niks van.

Had heel het internet al z`n beetje afgestruind en kon er dus ook niks op vinden.

Dus toch maar even mijn garage gebeld,die heeft navraag gedaan en kreeg dit te horen.

Staat ook niks over in de instructie boekjes.

• GJvdZ

Het gebruiken van een TomTom wil niet zeggen dat je je niet hoeft te verdiepen in waar je bent en waar je heen gaat. En aangezien zo'n ding het in 99,9% van de gevallen wel gewoon doet is het gewoon handig om er dan gebruik van te maken. En als 'ie een keer de geest geeft rij je naar het eerste de beste pompstation om een kaart te kopen.

• GJvdZ

Tom Tom is Nederlands….

• GJvdZ

Lijkt me een sterk verhaal eerlijk gezegd. De maximum snelheid zou dan per land moeten worden ingesteld, en waarom dan alleen bij de hoogst mogelijke snelheid op de snelweg. Als 'ie pas gaat piepen bij 127km/u heb je op de meeste wegen in NL al veel te hard gereden….

• Rick

"Ook komt het veel voor dat mensen bellen met wissewasjes waar de ANWB geen tijd voor heeft: „Reizigers die bellen omdat hun TomTom het niet meer doet, kopen maar een kaart.”

http://www.trouw.nl/krantenarchief/2006/07/29/2296631/Wegenwachter_rond_zwarte_zaterdag____Doet_de_TomTom_het__niet_meer_dan_kopen__ze_maar_een_kaart..html

• Rick

Kom op zeg, gelukkig zijn er nog daciasten met gevoel voor humor. Avaka schreef het als satire X( en dat vraag toch om een reactie