Wat is er mis met analoog kaartlezen? Zielig hoor, mensen die de ANWB moeten bellen omdat de tomtom de geest heeft gegeven X(
Sorry mensen, Het gewraakte stukje is als satire bedoeld hoor. Als grap. Zeker niet als harry bashen ofzo. Laat staan analoge lezers. Ook ik heb (nog steeds) een stratenboek en een kaart in de auto. En die kaart wordt regelmatig geraadpleegd. Vooral om even snel een alternatieve route te kiezen als het weer eens vol staat op 's Heren wegen.
Vervelend dat mijn ‘vrijdag avond meligheid’ verkeerd is overgekomen. Mijn eigen schuld natuurlijk.
Leuke reaktie van Herke! Dat soort opmerkingen verwachtte ik eigenlijk retour.
Mea Culpa?
Het gebruiken van een TomTom wil niet zeggen dat je je niet hoeft te verdiepen in waar je bent en waar je heen gaat. En aangezien zo'n ding het in 99,9% van de gevallen wel gewoon doet is het gewoon handig om er dan gebruik van te maken. En als 'ie een keer de geest geeft rij je naar het eerste de beste pompstation om een kaart te kopen.
"Ook komt het veel voor dat mensen bellen met wissewasjes waar de ANWB geen tijd voor heeft: „Reizigers die bellen omdat hun TomTom het niet meer doet, kopen maar een kaart.”
http://www.trouw.nl/krantenarchief/2006/07/29/2296631/Wegenwachter_rond_zwarte_zaterdag____Doet_de_TomTom_het__niet_meer_dan_kopen__ze_maar_een_kaart..html
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?