ik ben tevreden over m,n duster

• marten

wij zijn tevreden over onze duster 4x4 laureate ,

in de drie weken dat we deze duster rijden staat er al 2350 km op de teller.

ja hij lust z,n slokje maar dat weet je als je zo,n auto koopt.

wij hebben nog geen last gehad van vocht en andere rammeltjes .

dus wij zijn tevreden (tu) en wij hopen dat er meer van deze duster rijders zijn

• Joepla

Hoi Marten,

Ook wij zijn super tevreden over onze Duster.

Maar dit kan ook niet anders, want we hebben m al 2 dagen =D

Er staat al 224 km op de teller en we hebben een zwarte Laurete 4x2 zonder zilveren accenten erop.

Het is een mooie stoere auto en me vrouwtje vond m zelf nog mooier dan dat ze verwacht had.

Dat is altijd een goed teken ;-)

Had ook al een paar negatieve reacties op de radio gelezen maar ik ben er super tevreden mee. Lekker geluidje zit erin.

Hoop dat we er nog veel plezier aan de auto gaan beleven.

groetjes

• LeBiMiZo

Wij zijn ook dik tevreden, hebben een 4x4 Laureate met bezine motor in de kleur zwart met Pack Look. Verbuik tot nu toe is niet weinig, maar dat wisten we van te voren, ben wel nieuwsgierig naar het verbruik straks met caravan?!

Groeten en veel rijplezier

• diki

het verbruik vind ik nog wel me vallen van de duster ik rij met gemak 1op 12.5

en ruim 600 km op een tank

• ger 52

ruim 17.000 op de teller, is er al iemand die dit heeft nagedaan? Geen centje pijn. brandstofverbruik valt bij omvang van dze auto mee. gemiddeld 1 litertje goedkope lpg op ruim 9 kilometer. Uiteraard met de caravan wat minder zuinig. reken maar op 1 op 7 tot 8., misschien op benzine iets gunstiger.

• Morris

Nu 6800 km op de teller. Het gemiddelde gebruik over deze periode is 7.8 / 100km. Een nette score lijkt mij.

NB. Duster 2x4, 1600 benzine.

• deruis/deruis@hotmail.nl

wij zijn ook zeer tevreden over onze duster.

Vinden het nog steeds een mooie auto.

En hij rijdt prima.

Inmiddels 4000 km er mee gereden en ook onze auto verbruikt 7.8/100 km en zijn daar zeer tevreden over.

• tbone67

Ik ben in bezit van een zwarte duster met pack look en lpg.

Heb nu 15000 km op de teller en ben zeer tevreden . Tot nu toe geen storingen of ongemakken. Het enige vindt ik dat hij stationer veel rookt bij warme motor

maar voor de rest zeer te vreden .

• Dussie

Ruim 5000 km v.a. september 2010 gem 1op 12 is redelijk, maar rijdt heerlijk geen problemen,ik ben er nog steeds erg blij mee.

We hebben hiervoor de MCV gereden en die beviel ons ook prima de Duster is wat robuuster en wat sportiever dus(ter) een top auto.

• Henkes

Een tevreden roker is geen onruststoker!:)