portiervergrendeling. met sleutel.

• addy

wie kan mij iets vertellen over de centraledeur vergrendeling. heb onze duster besteld op 6-09-2010.aflever.14-02-2011.op de folder 2010 staat standaard het er op.maar het blijkt er niet op te zitten.garage zegt fout in folder.het is het standaard model.dus zonder toeters en bellen.

• LED-Lightning

Centrale deurvergrendeling heb je bij mijn weten alleen als je de sleutel met afstandbediening hebt. Daarnaast werkt het dan alleen als je de auto op afstand opent of afsluit. Als je de sleutel in de deur gebruikt gaat alleen de desbetreffende deur open of dicht.

• addy

vind ik raar want in de folder van 2010 staat.dat het met de sleutel kan of met afstand bediening. dus zijn er twee mogelijk heden.

• mcvjournaal

Met de sleutel (zonder AB) lukt het inderdaad niet.

Wel met de knop op het dashboard, daarmee open of sluit je met één klik alle portieren.

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• addy

even een misverstand ophelderen.wij hebben een duster/duster.dat is een standaard wagen.dus die knop hebben wij niet

• RichardMCV

Tsja, lastig….

In de Duster-folder van maart 2010 staat inderdaad bij de basis-Duster dat er centrale portiervergrendeling op zit. ALs je dan vervolgens de folder van januari 2011 bekijkt dan zie je dat het daar NIET meer vermeld staat. En dat is ook het enige wat verdwenen is uit de uitrusting-lijst van de basis-Duster.

blader de brochure eens door naar de laatste pagina. Daar staat een leuke alinea met de vermelding dat Dacia het recht heeft om op elk moment de technische specificaties te wijzigen. Eventuele wijzigingen zullen zo snel mogelijk aan de dacia dealers worden doorgegeven. Raadpleeg de dacia-dealer voor de meest recente informatie.

Met andere woorden, je kunt hier weinig tegen beginnen…….

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• George53

Ik heb mijn duster begin novmeber besteld. Maar toen stond al in de folder dat de centrale deurvergrendeling alleen eropzat vanf de Ambience en niet op de basis.

George

• addy

wij hadden de duster op 06-09-2010. besteld op de folder die wij toen hadden stond het er wel op.die folder hebben wij nog wel.klacht neergelegd bij dacia nederland.nog niets gehoord.de dealer heeft een aanbod gedaan om het op te lossen.maar dat kost toch weer geld.