Komen nu de kosten?

• edwin

Rij (nog) Toyota Corolla in afwachting van de MCV. Stuurkogel van de Corolla vervangen bij 120000 km. Kosten 100 euri. Dus die 400 euri lijkt mij rijkelijk overdreven.

• Pilo

De reparatie aan mijn MCV is uitgevoerd. Stuurkogel en wiellager vervangen.

De kosten vielen iets mee, € 371.-

• PVR

Mijn Sandero 1.6 heeft zojuist een kleine onderhoudsbeurt gehad. Inclusief een achterruitwisserblad, een luchtfilter en de remblokken vòòr vervangen, moest ik de behoorlijke som van 345 euro aftikken. De slijtage van de remblokken vind ik wel erg vlot na 29.000 km en 2 jaar gebruik. Maar afijn, de volgende inspectiebeurt wordt weer prettig laag (69 euro), dus dat verzacht de pijn weer een beetje.

• arno

De kosten van de aandrijfas zijn inderdaad overdreven want het kostte me €396

Het betrof hier de rechter aandrijfas.

Doe maar een prijsopgaaf bij je dealer

De as zelf kostte €115 en dan het erin zetten.

Ja ik vond het ook een enorm bedrag voor een auto die 4 manden uit de garantie is.

Ook niet vreemd dus dat ik dan een enorm onderbuik gevoel krijg bij deze Dacia dealer in Almere

• Rens

Buiten garantie is buiten garantie, beetje onzin om daar de dealer de schuld van te geven. Wordt tot nog toe ERG goed geholpen door mafait almere.

• edwin

Arno: je schrijft: Als dan ook de kogel van het stuur erbij komt van € 400. Daarmee suggereer je dat een stuurkogelreparatie 400 euri kost. Daar reageerde ik op. Niet op de kosten van een aandrijfas.

Dat we mekaar begrijpen.