lawaaistuur

• errunst

Bij het sturen in stilstand of bij inparkeren maakt het stuur een vervelend lawaai ,rubber op rubber.

Ook trekt de auto steedsmeer naar rechts en ,zwabbert ,over de weg .

binnenkort gaat de auto naar de dealer ivm met speling in de stuurkogel.

Heeft dit alles met elkaar te maken ??

• silverstorm

Je kunt eerst misschien eens vertellen over welke wagen het gaat!!

Auto die afwijkt kan ook met de banden te maken hebben of met de uitlijning.

• scorpionfly

Sturen in stilstand is naar ik heb begrepen erg slecht, je kan beter iets snelheid hebben zodat er minder kracht komt op het stuur.

Verder had ik de laatste weken in mijn logan mcv bij ver draaien van het stuur (meestal bij inparkeren), ook een wat krakend geluid. Het op spanning brengen van de banden lijkt dat te hebben verholpen.

• errunst

het gaat om een logan mcv 1.6 16V 105 Laureate

Een van de eerste in Nederland , mei 2007, inmiddels 105.000 km op de teller

Ik hoop niet dat de ellende met extra kosten nu gaat beginnen,

Tot nu toe nl totaal tevreden over deze auto

• Avaka

Na 100k tevreden kilometers ben je ineens ontevreden omdat er mogelijk wat normale slijtage is ontstaan?

• errunst

Zoals ik al schreef ben ik juist heel tevreden tot nu toe , mede omdat ik een van de eerste was die een vrij onbekende auto durfde aan te schaffen destijds , alleen het geluid wat nu bij mijn stuur vandaan komt verontrust mij.

De stuurkogel heb ik geen moeite mee

• silverstorm

Waar staat geschreven dat ie ontevreden is???

• errunst

stuurkogel/stang vervangen

totaal139euro

rijdt weer als nieuw

• Barrabas

Weer een tevreden man en eeuwigdurend bestaat niet,ook mensen takelen dagelijks af.

• Avaka

Mooi dat het opgelost is.