welke dakkoffer en waar kopen ?

• Hoogie

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een dakkoffer met dakdragers voor onze MCV Laureate met een behoorlijke inhoud.

Wie heeft een dakkoffer aangeschaft en welke ervaringen hebben jullie hiermee. Bij dacia parts is een behoorlijke dakkoffer te koop welke me eigenlijk wel aanstaat.

Alvast bedankt voor jullie reacties, groeten Hoogie.

• Frank16V

Vergissing, we hebben een Thule Alpine 900. Inhoud 600 ltr. Maakt voor het verhaal verder niet uit.

Kleine aanvulling: centrale vergrendeling zoals op deze Thule (en wellicht op het model van DP) is wel handig, wederom omdat het geheel best hoog is gemonteerd. We hebben ook een kleinere koffer gehad en die miste deze voorziening.

• toine60

Ik neem altijd een opstapje mee als we op vakantie gaan. Voor de kleine spullen zet ik mijn kind in de bak. Dit vinden ze geweldig om te doen.

• David de Beste

Ik heb laatst een dakkoffer gekocht bij een autoshop de eend in doorn en dat ligt bij utrecht. Die verkopen ook dakdragers en kunnen je verder helpen met advies.

• G.Oosting

Ik zag net een dakkoffer incl. dragers staan op marktplaats. Misschien iets voor U ?

• Adriaan

Ik heb de Travelbox 5.0 van Halfords. Deze lijkt qua systeem erg veel op de Thule koffers en zal wel uit dezelfde fabriek komen.

We hebben de koffer nu zo'n 3 jaar en bevalt zeer goed. Erg ruim / diep, simpele bevestiging van de koffer op de dragers d.m.v. kliksysteem en centrale sluiting.

• Jan

Dakdragers van de Lidl en een Hapro Carver 5.5 bij de wehkamp (tijdens zo'n actieweekend zat er extra korting op)

• Frans

Ik heb er een op Marktplaats staan. hier is de link

http://auto-diversen.marktplaats.nl/accessoires-dakkoffers-en-skiboxen/555322987-dakkoffer-thule-500-liberty.html?return=

• bvh079

Kijk anders even bij Remenko Automotive. Daar heb ik Thule dakdragers gehaald voor de Duster. Top-service van iemand die er verstand van heeft! Koffers heeft hij ook.

• Janneke

Ik heb een tijdje geleden een dakkoffer bij Heuts.nl gekocht. Ze hebben zowel Thule dakkoffers als Junior dakkoffers (minder bekend maar wel goede prijs/kwaliteit heb ik gemerkt!).