Zekeringskast

• gaeremynck

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw deksel voor mijn zekeringskast onder de motorkap. Dacia Duster, benzine 2011

Kent er iemand een website? Ik denk namelijk bij de dealer dat die te veel zal vragen.

Alvast bedankt

• thei

Kijk eens op Marktplaats onder het kopje “Schade auto's ”

• Avaka

Hoe raak je zo'n ding kwijt? En op de sloop liggen er zat.

• Morris

Als de klep hetzelfde is als bij de andere modellen, dan zal er bij de sloop wel een te vinden zijn. Zoniet, dan toch naar de dealer.

• GJvdZ

Je denkt dat de dealer teveel zou vragen. Zou het niet handiger zijn om de dealer eerst eens op te bellen om te vragen wat zo'n ding kost?

• Jubbels

Ik moest een nieuwe afdekkap voor de dakrail hebben. (verloren)

Dit is een rond gevormd deel met klemmetjes.

Moest ca 9,00 euro kosten.

Dus zo'n zekeringplaatje zal zeker niet teveel kosten.

• Barrabas

Inderdaad en kom je niet voor verrassingen te staan.Onderdelen vallen meestal nog wel mee in prijs,met eventueel pingelen zonder BTW.Het zijn de werkuren die steeds de doorslag geven bij herstellingen,kunnen soms het drievoudige zijn van de onderdelenprijs.Maar in dit geval kan je het weeral zelf doen.Succes.:)

• GJvdZ

Pingelen zonder BTW lijkt me onmogelijk bij een merkdealer. Doen ze dit wel, dan kan je ook meteen aan de professionaliteit van dat bedrijf gaan twijfelen.

• Barrabas

Pingelen bij de sloper.Binnenverlichting Duster/Clio/Mégane 17 euro op ebay=bij de sloper gratis gekregen na zelf demonteren.

• adriaan van hoorn

Wat een gezeur over btw te betalen over een ding van 9 euro. Graag prikbord gebruiken voor echte vragen en tips……………………. Begin toch ook niet te zeuren over op welke sloop ik een goedkoop borgpennetje kan kopen?

Dealers kopen onderdelen met BTW bij de importeur, dus waar hebben we het over.