Oud Dacia logo vervangen op MCV Phase I

• RichardMCV

Nou, het was mijn bedoeling om inderdaad het logo te vervangen. Dus contact gezocht met de dealer. Volgens de dealer wordt het onderdeel waarop het nieuwe logo wordt geplaatst, alleen geleverd in combinatie met de complete grille en bumper.

Dus ik heb de vraag inclusief foto's neergelegd bij www.lzparts.de. Aangezien zij ook bijvoorbeeld de duster grille kunnen wijzigen van Dacia naar Renault, leken zij me een geschikte firma voor dit conversie onderdeel.

Echter heb ik hier nog niets op teruggehoord. En om nou een hele bumper te gaan vervangen gaat mij zelfs iets te ver…..

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• oscar54

Misschien het logo van de Van plaatsen?

Deze heeft een oude grill met een nieuw logo.

Of het past weet ik niet, maar misschien de moeite van het proberen waard.

Oscar.

• RichardMCV

Oscar, dat is precies wat ik bedoel. De “oude” bumper met het nieuwe logo past gewoon zo op de MCV Phase I. Alleen ik wil dan graag alleen het logo met de “adapter” plaatsen.

Maar laat de dealer die adapter nou niet willen of kunnen leveren…

in onderstaand artikel kun je goed zien wat ik bedoel:

oude logo voor het nieuwe logo wisselen

Groetjes,

• oscar54

Helemaal duidelijk, om een of andere reden had ik dit artikeltje gemist 8-)

Richard bedankt,

groetjes, Oscar.

• (D)waas

En dan heb je natuurlijk dwarstegendekeerin iemand als ik die het nieuw logo echt drie keer niks vindt….

Ik zag mezelf niet jaren lang met die (naar mijn mening) opzichtige flessenopenener op de grill rijden…:(

Dus naar de dealer en er achter komen dat men idd wel weet wat men er voor wil hebben…. pfffff….. €36.- meneer…

Evengoed, nu ben ik al weer een hele tijd blij met m'n klassieke schildje…:)

• RichardMCV

Tsja, zo heeft gelukkig een ieder zijn of haar voorkeur.

Maar een logische vraag als gevolg op je antwoord: Wat ga je doen als je huidige Daas aan vervanging toe is?

1 de auto restaureren (een nieuwe kan immers niet omdat daar het nieuwe logo op zit)

2 Toch een nieuwe Daas maar dan alles op alles zetten om het oude logo weer op de grille te krijgen

3 een ander merk nemen omdat het huidige nieuwe logo niet je smaak is…

Ben wel benieuwd… :D

Groetjes,

• D(w)aas

Wat zeg je nu?

Een ander merk?! Tsssss….. :D mooi niet hè?

Ik heb het nieuwe logo nog en bij inruil/verkoop gaat die er gewoon weer op en kan ik de klassieker op de volgende Daas plaatsen…

• RichardMCV

Op veler verzoek…

Ik kreeg regelmatig vragen over het plaatsen van het nieuwe logo op de “oude” grille, en ook hier werd de vraag gesteld.

Dus heb ik actie ondernomen met als resultaat dat nu het nieuwe logo op de grille van mijn MCV Phase I uit 2007 gemonteerd is!

het nieuwe logo op de phase I grille

groetjes,

Morgen op de Dacia Dag kun je dit in het echt bekijken (net als de inbouw van 2 DIN)

• mcvjournaal

TV-ontvangst in je Dacia - dat kan natuurlijk ook in combinatie met 2din of 1din multimedia radio: http://mcvjournaal.wordpress.com/2011/05/21/tv-ontvangst-in-je-dacia/

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• LED-Lightning

Ziet er goed uit, Richard!