Stuurwiel bekleden

• Avaka

No Guts ….. No Glory……. No Foto ….. No Story!

Zonder gein, ik ben echt benieuwd, net als LED-lightning.

• sandero

wij hebben deze leren stuurhoes besteld en zit er sinds een maand op.

is even wat werk maar het loont zich ech.

veel betere grip.

• motorboom

welke maat voor een Duster?

• sandero

@motorboom het staat op de syte precies beschreven hoe je moet meten.

en 4 uur werk nou bij mij was het 2.5 uur en lekker op de bank.

en daarna nog even de hoes om het stuur en de rest dan naaien zoals in de beschrijving.

ik raad degene aan dei hem koopt print je de syte uit want de beschrijving die mee geleverd

word is maar semier.

succes.

• silverstorm

Als je het eerste bericht gelezen hebt staat erbij welke maat je nodig hebt.

• Bernard

Ik zal straks even een fotot maken en proberen erbij te zetten. Dat laatste moet ik even uitzoeken hoe dat precies op dit prikbord werkt …………

ik heb ook 2,5 uur lekker in het zonnetje zitten werken en daarna nog een kleine 1,5 in de auto, maar blijkbaar kan het sneller. Ik heb ook maat F gebruikt.

Waar je op moet letten is dat het even duurt voordat je bestelling binnen is. Ik heb er 2 weken op moeten wachten, komt misschien ook doordat ik er een armsteun bij besteld had.

Wat ik het lastigst vond is het afhechten van de draad bij het monteren aan het stuur. Dan zit die hoes netjes strak en dan is er geen ruimte meer om die draad onzichtbaar af te hechten. Ik heb het dus maar aan de achterkant van het stuur gedaan.

Groeten,

Bernard

• Bernard

Bij deze een poging voor de foto's:

Stuurwiel:

Afwerking aan achterkant:

• LED-Lightning

Plaatsen van de foto's geslaagd! Ik kan me voorstellen dat dit lekker comfortabel stuurt!

• Avaka

Ziet er netjes uit. Dank voor de tips.

Even een domme vraag, wat moet je eerst thuis doen voordat je hem om het stuur vast maakt?

• Bernard

Da's helemaal geen domme vraag. Voordat ik hem zelf had gekocht wist ik ook niet wat ik moest doen :-)

Aan de twee buitenranden moet je eerst een draad doorrijgen. De gaatjes zijn er wel al voor aangebracht maar de draad zit er nog niet in. Dat kan je op je luie bank of lekker in het zonnetje doen :-)

Ik heb daarvoor een zwarte draad gebruikt, dus op de foto niet zo heel goed zichtbaar. Ik heb een lichtbruine draad gebruikt om de zig-zag te maken.

op de site van hetecoauto (zie link in de startreactie) kan je het veel beter zien, daar hebben ze alleen 2 rode draden gebruikt.

Bernard