duster prestige

• Yves

Net duster pestige 1.6 16v 4x2 gekocht heeft iemand wat info over de afwerking of dingen die ik best nog voorzie voor de levering?

En heeft er iemand een foto of inlichting over de optie (opberging 77 11237 736 centrale opbergsysteem achteraan/armsteun) uit de accessoire tabel die ik mee kreeg uit de garage.

• Hans03

Proficiat met de nieuwe aankoop.

Als je op onderstaande site klikt wordt de folder van de Megane gedownload.

Op pagina 23 staat een foto van de armlegger/opbergvak.

De armlegger achter heeft hetzelfde onderdeelnummer als dat van de Duster, dus zal wel hetzelfde zijn.

http://web.renault.nl/downloads/prijslijsten/renault-vp-meganeestate-brochure.pdf

• Yves

Bedankt

Dit is het bewijs dat dit forum wel degelijk zijn nut heeft

ik zocht mij suf op internet !

• LED-Lightning

Ik meen dat ik ergens hier of op een ander forum eens een post heb gezien met een lijst met dingen die je kunt checken bij aflevering van een nieuwe auto, niet specifiek Dacia, maar in weze bruikbaar voor ieder merk/type. Ik kan 'm zo snel niet vinden, misschien iemand anders die het weet?

• cargirl

Hey Yves,

Ik heb ook een duster prestige - wel een diesel want die dci90 rijden lekker zuinig, ken ik nog van de mégane. Ik heb als extra opties nog bijgenomen parkeersensoren (werkt zeer goed) en een kit om mijn GPS tom tom XL op aan te sluiten. Ze bevestigen aan de linkerzijde een steun met een inschuifsysteem waarbij de voeding voor de GPS onmiddellijk inklikt. Op die manier kan ik mijn tom-tom direct gebruiken en heb ik geen aansluiting meer nodig. Voordeel : als ik alsnog van GPS zou veranderen, kunnen ze gewoon een ander inschuifsysteem installeren op de bestaande kit.

Matjes heb ik ook bijgenomen en ben ik blij om, het zijn goede matten met een fatsoenlijk formaat. De matten van de mégane waren belachelijk klein. En, ik heb ook een koffermat genomen waarop ik wel heel lang heb moeten wachten. 3 weken na levering van de duster, kreeg ik het bericht dat ze eindelijk was aangekomen.

Momenteel net iets meer dan 2000 km gereden en ik word steeds contenter:)-D

De eerste km reden zeer stroef en de hoge toerentallen moest ik gewoon worden maar het went zeer snel. De auto rijdt al heel wat soepeler en ik vermoed dat hij nog soepeler kan rijden. Ik hoop hem vanaf een 5000 km eens goed te laten losrijden.

Veel plezier er mee ! Je ziet veel dusters op de belgische autowegen en ik ben blij dat ik ook met eentje rondrij.

• stitch0709

Moest ook ff zoeken, ondanks dat ik hem zelf op de site had laten plaatsen.

klikerdeklik hier: Checklijst afhalen auto

Is voor Duster

• Yves

hey cargirl

Bedankt voor die tip in verband met die kit van tom-tom !

Heb je dit laten doen door je autodealer ?

En weet je toevallig nog hoeveel ze er voor aanrekenen (tom-tom heb ik)

De auto wordt pas geleverd half mei ! Dus ik kan eventueel die aanpassing nog vragen

Yves

• cargirl

yves;reiling@skynet.be Schreef:

——————————————————-

> hey cargirl

>

>

> Bedankt voor die tip in verband met die kit van

> tom-tom !

> Heb je dit laten doen door je autodealer ?

> En weet je toevallig nog hoeveel ze er voor

> aanrekenen (tom-tom heb ik)

> De auto wordt pas geleverd half mei ! Dus ik kan

> eventueel die aanpassing nog vragen

>

> Yves

DAg Yves,

Ja, de renault garage waar ik de duster heb aangekocht heeft dit geïnstalleerd en alle bedrading is heel netjes weggewerkt. Prijs : 123.97 EUR. Ik moest wel heel specifiek doorgeven welke tom-tom ik heb want er bestaan verschillende steunen.

Vond dat de prijs meeviel.

Veel succes ermee hé !!

• cargirl

Wou nog even melden dat de armsteun mij 33.96 EUR kostte.