zonneschermen solar plexus

• hoeijenbos

Vandaag de bestelde zonneschermen binnen gekregen van solar plexus voor de sandero.

Het grote achterraam past goed. Alleen de 2 grote en 2 kleine ramen aan de zijkant moet ik echter een flink stuk in de rubbers duwen het lijkt wel of het te groot is.

Heeft iemand ervaring met de zooneschermen voor de sandero?

ben misschien te voorzichtig?

groeten kees

• RichardMCV

Met de Sandero heb ik geen ervaring maar ik heb dezelfde schermen voor de MCV. Ook hier kan ik de schermen voor de achterruiten makkelijker plaatsen dan bij de zijdeuren achter.

Maar weest gerust; je moet de schermen wel heeeeel erg ver buigen voordat ze barsten. De schermen zijn enorm flexibel.

Heb je al eens gekeken op de website van de fabrikant? daar staat een filmpje van het plaatsen. GOed te zien is dat de schermen flink gebogen worden.

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• hoeijenbos

Goede morgen Richard.

Bedankt voor je advies.

De schermen zitten er in het is even goed uitkijken om de schermen tussen raam en rubber te duwen.

Echt makkelijk vond ik het niet, ik ben ook niet zo handig, maar met een half uurtje was het gebeurt.

Overigens vorige week donderdag besteld kreeg dezelfde dag mailtje met hoe te betalen, gelijk gedaan en gisteren donderdag geleverd.

Ben tevreden met het resultaat staat goed bij de kleur rouge de feu.

Totale prijs was 145 euro

gr kees

• marero

Hoi, leuk materiaal,maar wat als je het raam opendraait ,waait het scherm dan niet weg?

Gr Marero

• hoeijenbos

Ik heb de achterramen nooit open, de schermen zitten klem tussen raam en rubber

dus het lijkt me niet handig om dit open te doen.

gr kees

• marero

Oke ,dat is dan niet handig ,nee.

Voor een achterraam is het wel een mooi idee,maar helaas niet los te koop.

Gr Marero

• hoeijenbos

www.solarplexius.com

achterscherm is ook los te bestellen.

gr kees