wa+casco collectief kontrakt TVM. zeer gunstig en nergens zo voordelig
Allllll Risk, met glas en inzittende. Geen no-claim beschermer.
Mijn vorige bolide heeft 9 jaar op all risk gelopen. Ondanks de leeftijd, blijft het toch jouw nieuwe auto.
En als je er iets aan hebt, wordt je gelijk geholpen.
Het verschil gemerkt met de boodschappen auto met schade (door anderen toegebracht).
Je mag voor taxatie door expert de auto achterlaten, krijgt geen vervangend vervoer en mag 100 euro vooraf aftikken (bij reparatie wordt dat weer gekort).
Natuurlijk betaal je dit in een all risk verzekering.
Maar ook als je zelf schade rijdt, wordt alles netjes geregeld. OK, het kost wat, maar…..
Onna Onna, de vrouwenverzekeraar. Je hebt ook handtas-dekking: als bij ene stoplicht je tas uit de auto gesnaaid wordt, vergoeden ze tas + inhoud. Hilarisch, toch?
Ik heb deze gekozen omdat ik goede kritieken had gelezen, en ik hier voor ongeveer dezelfde prijs de auto All-Risk kon laten verzekeren, als dat ik bij FBTO WA had… Om maar even aan te geven dat het de moeite loont even wat speurwerk naar prijs/kwaliteit te verrichten.
ik heb de verzekering all-risk, inzittenden, glas, rechtsbijstand voor de auto en voor de volledige nieuwwaarden, dus ook de rij klaar maak kosten en de trekhaak en dergelijke,
voor 35 per maand, maar ik betaal maar 10 maanden in het jaar.
ook is die verzekering erg snel en fijn, schade gehad door iemand anders maar mijn verzekering had het binnen 4 dagen geregeld……..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?