Leuke herkenning, eerste deukje
Leuke herkenning, eerste deukje
Ben op vakantie in Oostenrijk met mijn nieuwe Duster zwart LAURÉATE 1.6 16V 110 4x4 Pack Look, berg op moet hij er wel aantrekken maar daar hebben we hem ook voor gekocht. Ik werd op de snel weg in gehaald door een duster wit LAURÉATE 1.6 16V 110 4x4 Pack Look Duits kenteken, ging even voor me rijden even alarm licht aan, was een leuk herken moment, ook van zelf even een seintje terug gegeven echte Duster fans.(tu)
Natuurlijk moet er ook worden gegeten en geslapen onderweg, volgende dag weg gereden van parkeerplaats onderweg de banden en div. gecontroleerd bemerk ik een klein deukje in voordeur bestuurderkant heeft er een onverlaat een auto deur op de parkeerplaats een deukje veroorzaakt (kloot hummel!!!! dader op het kerkhof:?) in de accessoires heb ik deurbeschermers zien staan, kunnen die op mijn deukje geplaatst worden deukje zit op de knik midden op de deur.
Deurbeschermers in de accessoires staan onder kant deur is die afstand breed genoeg om een beschadiging te voorkomen, natuurlijk de eerste kras is de ergste.
Ik hoor graag jullie reactiegr. rienush