witte vlekken op voorstolen

• peter

Hallo,

We hebben sinds een jaar een dacia Sandero.Echter hebben wij een probleem met de bekleding van de voorstoelen.

Na reeds 2keer te zijn gereinigd door de dealer zien wij nog steed witte kringen op de bekleding. Komt dit meer voor?

Graag reactie!

Peter

• ed

Weer terug naar de dealer ermee. Probleem lijkt niet opgelost. Je zet er alleen niet bij of je zelf de veroorzaker bent van die “witte kringen/vlekken/plekken” of dat het al aanwezig was…Succes verder met het oplossen.

• Avaka

Mijn kinderen hebben de neiging nogal te knoeien met hun pakjes drinken. Je hebt met zulke rakkers dus al gauw vlekken. Dat doen ze immers, daarvoor zijn ze op de wereld.

Aan mij de taak om deze vlekken een paar keer per jaar weg te werken. Dat doe ik dan ook met van dat schuimspul uit een spuitbus.

Als je de bekleding van tevoren even goed vochtig sproeit met een plantenspuit en daarna het schuimspul goed inwrijft (ik gebruik daarvoor een washandje) dan wordt de boel weer brandschoon. Nadeel van dat schuimspul is dat reeds behandelde bekleding extra snel weer vlekken vertoont. Door de ‘zeepwerking’ van het spul wordt vocht extra snel in de bekleding opgenomen.

Het zij zo.

• EricNL

Hoi Peter,

Ik herken dit wel als ik eerlijk ben. de bijrijderstoel hoofdzakelijk. hierop wordt niet geknoeid door kinderen en mijn vrouw ook niet dus hoe komen die vlekken eraf. nee, hoe komen ze erop? ook na een paar keer grondig reinigen blijven ze een dagje weg en komen dan geheid weer terug. ik vermoed dat dus meer dacia klanten dit zullen herkennen.

oplossingen zijn natuurlijk altijd welkom. persoonlijk vind ik het niet storend genoeg om terug te gaan naar de dealer. bij ons betreft het een laureate MCV.