hoeden plank duster

• Yves

hey

Heeft er iemand de hoeden plank (plooimodel) van de duster al eens proberen te vervangen door een op een rol !

Ik vindt dat plooimodel niet echt practisch , moet eerlijk zeggen dat ik een hoedenplank op rol gewoon ben (laguna) .

Yves

• deruis/deruis@hotmail.nl

het is inderdaad even wennen het plooimodel

maar vind hem nu toch wel prettig.

• GJvdZ

Ik heb die plooidingen ook nooit begrepen. Het is duurder en kost heel veel ruimte als je 'm niet nodig hebt.

• stitch0709

Ik vind hem wel handig, in de plooi, kun je mooi de jassen erin leggen, beetje net als vroegha bij de Kever.

En wat is duurder, wat kosten ze dan, wil wel eens vergelijken, is altijd iets te maken.

• Barrabas

(:P) Zo een oprolmechanisme zal wel duurder zijn dan zo een harmonika zeil(k)doek.Ben ook wel voor een oproller.Misschien paste die van mijn Nissan Sunny ST wel in mijn Duster.Heb het ding eruit gegooid, plus nu meer kofferbakverlichting (powerleds).:)

• ed

Ben ook geen liefbebber van die huidige accordeon (td) Misschien dat er iemand een tip kan geven.

• ger 52

Ach, alles went, ook dat plooiding. Volvo heeft in de kleinere series dezelfde oplossing.

Voorheen had ik in mijn 2307sw een oprolversie, lekker makkelijk maar dit werkt ook. Hij ligt in ieder geval strak.

Miischien komt er in de markt wellicht nog wel een oprolversie te koop.

• bvh079

Is er al iets verzonnen op dit snotlapje achterin? Ik vind het nog steeds helemaal niks. Een oprolmechanisme of een wegvouwbare hoedenplank heeft mijn voorkkeur