Hier aanmelden:
http://www.dacia.nl/ontdek-dacia/evenementen/dacia-dag-2011/inschrijfformulier.jsp
Nog steeds ben ik zeer, zeer enthousiast over mijn Dacia.()
Echter, ik ben de Dacia dag steeds minder gaan waarderen. In de beginne (ten tijde van Ger) was er de spanning van het wachten, het krijgen (afleveren) van de Dacia en de vindingen zoals de gaten voor de achterbank - rolhoes, de adresjes waar je iets leuks kon kopen enzovoort.
Na een aantal jaren besloot Renault niet verder te gaan met Ger en ik moet eerlijk zeggen, de eerste was nog leuk, maar het snel werd minder.
De grootste teleurstelling was voor mij het wereldrecord Dacia's op een rij in Biddinghuizen. Het werd, naar mijn idee, afgewerkt als een verplicht nummer en ik had er een zeer teleurgesteld gevoel over. Achteraf ook nooit meer iets van gehoord !!!
Natuurlijk, er zijn broodjes en koffie, maar hoe gezellig waren de eerste ontmoetingen in het Doornse Gat, waar bij iedereen z'n eigen koffie en broodjes meenam, iedereen z'n auto open deed voor iedereen die maar belangstelling had enz.
Nogmaals, nog steeds ben ik zeer tevreden en enthousiast over mijn Dacia. Nog steeds vindt ik, net als in het begin, het een mooie auto. Nog steeds zijn naar mijn mening de kosten, gemoeid met het berijden zeer aantrekkelijk, maar het aangewakkerde gevoel is weg. De oude Dacia bezitters van het eerste uur weten c.q. snappen ongetwijfeld wat ik bedoel.
Desondanks wens ik iedereen heel veel plezier en vooral mooi weer op de Dacia dag.
kees Schreef:
——————————————————-
> Ik ben het helemaal met je eens maar ik ga toch
> naar deze FanDag echt alleen maar om de mensen te
> ontmoeten die er vanaf het begin al bij waren
> Kees V V .
Jammer Kees dat je alleen komt voor de mensen die er van het begin bij waren.
Ik had ook wel kennis met je willen maken ;-)
Maar ik kom in ieder geval hoor of je nou wel of niet voor mij komt lol.
Ik wil al die oude Dacia fanaten wel eens zien.
Misschien wordt ik ook wel zo een ouwe Dacia fanaat.
Tot ziens op 22 Mei.
Uiteraard zal deze fan van het eerste uur ook weer present zijn….
Groetjes,
Richard, www.daciamodellen.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?