aanbrengen folie

• atje

Hoe is de volgorde van demonteren van de achter zijdeuren i.v.m. aanbrengen folie.

Ik moet dus het rubber aan de binnen onderzijde verwijderen om folie te kunnen plakken.

Bij vorige auto had mijn man een boek van Olyslager, daar stond alles in.

Is er ergens een handleiding van een dacia duster

Bij voorbaat dank, een blijde dusterrijdster.

• DerRudy

Ik zou nog even wachten met het aanbrengen van de folie, er is namelijk nog kans op nachtvorst.

En geloof me ‘I’ve Been There' was heeeel tervreden over het resultaat, maar de volgende morgen waren er allemaal kleine blaasjes te zien (van de Ijskristallen).

Dus kon met een hoop ge*^^$%& en getier overnieuw beginnen.

• mcvjournaal

De werkinstructie voor het aanbrengen van raamfolie vind je hier: http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?r=1&id=438168

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• atje2

Allemaal bedankt voor de informatie.

Zoals ik al geschreven heb, heb ik nu een dacia duster.

Om folie op achter zijdeur aan te brengen moet ik het deurpaneel verwijderen, zoals Kees & Sandra schreven.

Grappig mijn overleden man heette Keescornelis.

Wat is de volgorde om deurpaneel los te halen.

Waarschijnlijk eerst de slinger die het raam op en neer beweegt.

Welke bouten en schroeven moet ik daarvoor los maken om niet alles te verkrachten.

In ieder geval moet het rubber aan onderzijde-binnenkant raam weg want folie moet daar achter-onder komen.

Groetjes ,nog steeds een zeer tevreden dusterrijdstertje.

• DerRudy

Ik sluit me helemaal aan bij ‘Cornelis ( Kees ) of Sandra’ onderschat het niet, het kan je een hoop hoofdpijn en tijd kosten om het goed te doen.

mgr.

Ruud

• atje3

Bedankt allemaal.

Het aanbrengen van de folie op zijruiten is een fluitje van een cent, wel de tijd ervoor nemen en het juiste weer.

Achterruit moet in twee stroken dan drijg je ook de vouwen eruit, ja,ja met een haardroger.

Dus mijn vraag was, de volgorde van demonteren deurpaneel. Ik heb maar twee schroeven gevonden, waar zitten de andere twee verstopt?

Groeten van het dustertje.

• WM

DerRudy Schreef:

——————————————————-

> Ik sluit me helemaal aan bij 'Cornelis ( Kees ) of

> Sandra' onderschat het niet, het kan je een hoop

> hoofdpijn en tijd kosten om het goed te doen.

>

> mgr.

> Ruud

Afgelopen vrijdag heb ik dit maar laten doen, omdat je dit volgens mij beter door een professional kunt laten doen. Ik heb een tint donkerder gekozen dan de tint van het look-pakket van Dacia. Heeft mij 220 euro gekost inclusief folie en het eindresultaat mag er zijn. Het is heel strak aangebracht..

gr. WM

• DerRudy

@WM,

Wauw dat ziet er goed uit, voor DIE prijs dat is echt een ‘koopje’.

Mgr.

Ruud

• LED-Lightning

Zo hee, dat ziet er echt super uit, zo!

• atje4

Beste WeltMeister,

Waar heeft u de folie laten aanbrengen?

groeten van het dustertje