Onderstaande velgen gekocht van Led-Lightning, maar nu onder de MCV dus ‘Zoek het plaatje en kleur de verschillen’
http://img98.imageshack.us/img98/8681/lmvelgendaas.jpg
Led-Lightning, nog bedankt voor ‘onze’ deal.
mgr
Ruud
Iedereen bedankt voor jullie reacties.
Tot voor kort dacht ik er echt niet aan om lichtmetalen velgen aan te schaffen, maar mijn zoon had een setje onder zijn auto zitten en dat was toch een totaal ander gezicht.
Buiten het feit dat het je auto een totaal ander gezicht geeft valt mij op dat of de bredere banden 185/65 15 naar 195/55 16) of de gewijzigde ET-waarde (van 50 naar 40) een positief effect heeft op het rijgedrag.
En geloof me ik ben geen jongeman (die zijn grenzen opzoekt) ik hou me keurig aan de maximale snelheid en op de snelweg zit ik rond de 100 km/uur (op de teller), het is qua rijgedrag een totaal andere auto.
En dan te bedenken dat ik met de originele Barum banden en de standaard velgen ook niet ontevreden was.
@rgrutter:
Ja leuke foto; ik had de Duster al vast, maar ik hou het voorlopig toch nog maar bij mijn MCV-tje.
Ik haal gemiddeld 700 km uit mijn ‘Gasfornuis’ (Lees: LPG installatie) op één tankje en dat geeft me toch iedere keer weer een brede glimlach op mijn gezicht.
Mgr.
Ruud
@LED-Lightning,
Mijn zoon is automonteur in opleiding, dus aan gereedschap hier geen gebrek.
Pa kon mooi zijn Garagekrik en zijn Momentsleutel lenen, en opeens viel mijn oog op een setje (volgens mij nog nieuwe) Slotbouten.
De juiste maat en speciaal voor lichtmetalen velgen je snapt wel; die zijn nu voor Pa.
Dus wat een pech (voor mijn zoon dan) slotbouten weg!.
Vanavond nog wel even de Remtrommels eraf halen ik had namelijk last van het fenomeen piepen van de remvoeringen (zie http://www.daciamodellen.nl/2011/trommelremmen/) .
Daarna is het ‘Job done’.
Mgr.
Ruud
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?