remlichten.

• remcora

Vandaag heb ik voor de 4e maal in 2,5 jaar mijn rechterremlicht moeten vervangen. Los van het feit dat dit niet handig is ontworpen, vind ik het ook wel veel.

Is dit een probleem met een overspanning? of herkent iemand dit kwaaltje.

er zijn auto's die structureel een verlichtingsprobleem hebben. Veel peugeout 308 hebben defecte achterlichten. Ben benieuwd. Goede pasen allemaal.

• LED-Lightning

Ik herken het niet. Wel moet ik erbij zeggen dat ik deze lampen vervangen heb door LEDs, en die zitten er al in sinds ik de Sandero Stepway heb. Hou je er rekening mee dat je de lampen niet met je vingers aanraakt bij het wisselen? Het vet wat dan op de lamp komt zorgt voor een sterk verkorte levensduur.

• Avaka

Na 3 jaar en 60k nog steeds de originele achterlichten. Netjes vind ik. Vooral omdat ik altijd met licht aan rijdt.

Soms heb je pech?

• EricNL

Remlicht herken ik niet zo. Volgens mij heb ik inmiddels al 4 keer dimlicht vervangen, 1 keer stadslicht en een knipperlicht en wij zitten bijna aan de 60.000 vanaf 2009. Verlichting is dus zeker een probleempuntje in mijn ervaring..

• mcvjournaal

MCV van november 2007 en nog geen lamp hoeven te vervangen (afkloppen !).

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• jorrit

mcv van 2009 met 80.000 km.

1 x dimlicht rechtsvoor

2 x dimlicht linksvoor.

ik rij altijd met mijn verlichting aan.

• harryzwol

Na 77.000 km, 2 H4 koplampen. Fijne paasdagen!

• Willem M

Duster van 21-4-2011 met 63 km op de teller.

Nog geen enkel probleem.

>:D<

• Mark L.

Na 3 jaar en 2 maanden en 46000 kilometer verder is nu het lampje van de sigaretten aansteker overleden (laat ik zo), voor de rest nog geen lampen moeten vervangen.

• Sandinista

Na ruim een jaar en 28.000km in een Sandero alleen een knipperlichtbolletje vervangen, daar had ik er nog tien van liggen omdat ik van een lampensetje van € 1,99 meestal alleen de dimlichten nodig heb. Wel ervaring dat deze goedkope lampensetjes wat vaker doorbranden, maar bij de pomp betaal je 8-10 keer zoveel voor allen een H4 bolletje.