parkeer sensors geplaats door dacia

• yves

Ik heb ze er toch op laten zetten op het laatste moment , want de duster wordt dinsdag geleverd , ik heb hem al gezien bij de dealer !

Maar de optie's moeten nog geplaatst worden en ik moet nog wachten op mijn nieuwe plaat .

Dus afscheid van mijn oude plaat na 20 jaar en nu alles nieuw (:P)

• Bob TR

Hallo,

Op 29 april is mijn Duster geleverd, uitvoering zoals nu in NL het jubileum model .

In de maand april was bij de Dacia dealers hier (Turkije) een aktie: achter parkeer sensoren 200 TL, dat is ca. 90 €.

Gelijk laten plaatsen.

Het merk is een “Cenmax”. De display zit bij de linker A stijl en geeft aan vanaf ca. 2 m een bepaalde afstand en knippert bij de bewuste sensor. Tevens hoor je een steeds snellere pieptoon om aan te geven dat je iets nadert.

Groeten Bob.

• yves

hey,

Raar ik heb hier in Belgie de Prestige versie gekocht en blijkbaar is dat nu in Nl de jubileum versie .

Wat het merk van sensor betreft ik heb geen idee , stond hier op de optielijst van de dealer !

Mvg

Yves

• Zwad

Hoy Yves,

Die jubileumversie (de Aniversare) is, volgens mij althans, alleen uitgekomen in Nederland en dit ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan van Dacia in Nederland.

Dus : niet verkrijgbaar in België.

Hij kon besteld worden vanaf 2/5/2011 en de leveringen zouden starten in juli 2011.

Het gaat in feite om de Laureate die voorzien is van allerlei opties met een meerwaarde van € 2285. De meerprijs bedraagt € 1200. Dus een voordeel van € 1085.

Als meeroptie zie ik echter de parkeersensoren niet staan.

Vr.gr.

Zwad

• Eddi

Woensdag ga ik mijn Duster ophalen en de pcd is alleen geluid zonder display origineel vanuit de garage

• yves

Hey Zwad

De sensoren heb ik als extra besteld !

Maar ik ben eens in de prijslijst gaan kijken wat de Prestige versie nu juist is en hier in Belgie houd dat in :

Een Laureate die voorzien is van een packlook (700 euro) plus een lederpack (700 euro) plus een radio met cd en MP3 en bediening aan het stuur( 300 euro ).

Dit maakt samen 1700 euro , Maar bij de prestige geeft dat een verschil met de laureate bij aankoop van1200 euro.dus win je 500 euro

Hopelijk klopt dit

yves

• southcorner

kan je mij vertellen wat dat parkeersysteem je kost

vroeg het vandaag aan de dacia dealer maar wordt toch niet vrolijk van 432 euro

ik vraag me dus af of hier niet veel verschil in zit

let wel gemonteerd door de dealer als de nieuwe duster binnen is

greetings southcorner