daciaforum.org nog actief?

• DeWachter

Aangezien de meeste leden hier ook op andere fora actief zijn hoop ik hier iemand te treffen die me kan vertellen of het daciaforum.org nog actief is.

Heb me netjes aangemeld maar de admin moet alle aanvragen goedkeuren alleen dat is nu (na 1.5 week) nog steeds niet gebeurd.

Maakt voor de rest niet uit aangezien er hier ook prima gereageerd wordt…het forum is alleen iets overzichtelijker qua onderwerpen.

• HenkM

Het forum is gewoon actief, ik kan echter niet aangeven hoe druk Richard het heeft…

• LED-Lightning

Ik zou er gewoon even een e-mail achteraan sturen (e-mail adres staat bovenaan in de banner van het forum), Richard heeft het soms erg druk en mist wel eens een aanmelding.

• DeWachter

Ga ik doen bedankt..!

• RichardMCV

Goedenavond DeWachter,

Mijn excuses voor het feit dat het goedkeuren iets langer heeft geduurd dan gepland. Voorheen was deze goedkeuring niet nodig maar tegenwoordig zijn er heel wat spammers actief die diverse fora proberen te verzieken met allerhande onzin. Daarom heb ik dit helaas moeten instellen; ik ontvang dagelijks zo'n 20 a 30 aanmeldingen en die moeten allemaal gefilterd worden; meestal zijn er maar 1 of 2 bij die goedgekeurd kunnen worden. Tel daarbij op een werkweek van bijna 60 uur, beheer van mijn website www.daciamodellen.nl en natuurlijk mijn gezin en je kunt nagaan dat soms wat zaken iets langer duren dan gepland….

Groetjes,

Richard,www.daciamodellen.nl

• DeWachter

Kun je geen antispam oplossing invoeren bij het inschrijven van nieuwe leden (dat men een security code moet invoeren bij het registeren..?)

Mijn schema en die van jou zijn zeker gelijkwaardig dus ik snap je probleem..ben inmiddels lid zal proberen van de week wat foto's te uploaden (even kijken wat de beste methode is)

Nogmaals bedankt..!

• RichardMCV

zeker, die anti-spam is een mogelijkheid. echter niet alle aanmeldingen komen van spam-robots. Aangezien ik de aanmeldingen controleer op diverse manieren zie je al heel snel een patroon ontstaan. Als het alleen spamrobot waren was de anti-spam-code voldoende maar de praktijk wijst helaas anders uit.

Groetjes,

Richard