Ik had hiervoor een japanner uit '98 welke een behoorlijke roestplek had opgelopen aan de onderzijde (was mij nooit opvallen en de dealer ging pas ging piepen toen deze niet meer door de volgende APK zou komen ) vandaar dat ik behoorlijk spits ben om vanuit de startblokken de Duster optimaal te beschermen.
Dus van het weekend wat tijd genomen om naast de prachtige auto ook de onderzijde van onze Duster 'ns op de foto te zetten, wat me hierbij opgevallen is dat het lijkt alsof de tectyl bus op was op een gegeven moment.
Is dit iets wat meerdere daciasten met Dusters ondervonden hebben (is het iets wat je zelf nog kunt doen en zo ja welk spul heb je hiervoor nodig?)
Wat voorbeelden waarbij hopelijk de goeroe's iets kunnen roepen of er actie benodigd is per situatie:
FOTO 1:
Links wel gespoten met zwart plakkerig spul (Tectyl?), rechterkant niet..waarom? geen idee
FOTO 2:
Wat ik ben gelezen uit andere berichten op het forum schijn je dit met hammerite wel over te kunnen spuiten,
blijf het raar vinden dat zo'n onderdeel roest heeft wanneer ‘ie net uit de showroom komt rollen maar goed heb geen verstand van auto’s verder
FOTO 3:
Volgens mij is dat blank metaal overspuiten? en zo ja met wat?
FOTO 4:
Zelfde verhaal en zo te zien ook de ruimte onder de reserveband