Radio CD/mp3/aux speler

• Bob TR

Hallo allemaal,

Donderdag de Duster Laureate 4x4 opgehaald. Besteld 3 maart, in Turkije/Alanya. Ik verblijf hier wat langere tijd per jaar.

Ik lees dus klein 2 maanden alle berichten. Prima info.

De radioMp3 speler wordt hier v.a. de Ambiance standaard ingebouwd met de stuurwiel bediening.

Altijd grundig of blaupunkt gehad en deze bevalt tot nog toe ook. Het geluid is goed via de 4 speakers.

Heeft iemand al eens de NL handleiding gescand. Mijn handleiding is in het Turks;Roemeens;Hongaars en Pools.

Kom ik niet zo mee weg. Van de Duster heb ik een Franse handleiding gevonden, gekombineerd met een handleiding van een Logan MCV fase 2, ben ik een eind op weg.

Indien iemand iets hierover te melden heeft, hoor ik het graag.

Groeten,

Bob TR

• stitch0709

Merhaba Rob

Heb momenteel 2 weekjes vakantie, zal daarna ff kijken of ik hem op het werk in kan scannen.

Waar in Alanya verblijf je. wij komen al jaren in oktober naar Alanya.

PS. In Turkije wordt ook al een achterklep spoiler voor de Duster te koop aangeboden. Heb je die daar al gezien.

greets wim

Mocht je al voordien iets willen weten, stuur berichtje, zoek ik het voor je op

• bert henzen

hoi Bob,ik kan je niet helpen aan een nederlandstalige versie,heb echter wel een vraagje,

wat kost die duster nou in turkije???

• Bob TR

Merhabalar Wim,

Zou super zijn om een kopie van de handleiding te hebben.

Alanya ligt in een grote baai, ca. 25 km. Aan het einde ligt Kargicak en wij zitten op ca 150 m hoogte tegen een berg aan.

Ik heb nog wat gegoogled maar kan geen achter(klep) spoiler van een Duster vinden. Heb er ook geen gezien. Wel van een Sandero.

Bedankt en fijne vakantie,

Bob

• Bob TR

Hallo Bert,

De prijs is vanaf introduktie ca. 48.000 TL tegen een koers vorig jaar was dat ca. 25 / 26.000 €. Nu de koers 2.25 TL voor 1 € is, heb ik betaald 21.500 €.

In Duitsland, Frankrijk en Belgie kost deze uitvoering ca. 19 / 20.000 €.

In Nederland met alles erop en eraan ca. 26.000 €

Dat vindt ik vreemd want tot 1600 cc, is er een luxe belasting (BPM) van 36% te verhogen met de btw 18%, dus 42,45% meer dan in b.v. Duitsland, dan kom je op 27.000.

Overigens is deze extra belasting van 1601 tot 2000 cc. 75,5% en boven de 2000 cc 99,5%.

Groet Bob.

• stitch0709

Mooie plek daar, heerlijk de ondergaande zon in het water vanaf je huisje zeker.

Hebben zo heerlijke momenten bij vrienden die een bananen/corgetteplantage hebben doorgebracht.

hier plaatjes van spoiler en Turkse aanbieder.

Turkse aanbieder spoiler Duster

• Bob TR

Klopt, vindt dit wel een nette spoiler.

Ben benieuwd of dit ook wat meer regen en stof op de achterruit tegenhoud.

• stitch0709

hoi rob

handleiding is gescaned, heb je een privebericht gestuurd voor mailadres.

• stitch0709

Handleiding verstuurdt naar Turkije. hopelijk niet gegecensureerd;)

• Bob TR

Hoi wim,

Ik heb 'em helemaal binnen gekregen. Top.

Nogmaals bedankt.

groeten, bob.