Zo, ben net terug van Doorn. Moet zeggen dat de belangstelling weer groot was. Was zelf een beetje bang dat veel mensen het zouden laten afweten ivm de regen in de ochtend. Gelukkig hebben de meesten zich daardoor niet laten afschrikken. Het weer was goed, niet koud maar er had een beetje meer zon kunnen zijn. Dacia Nederland heeft zich weer van zijn beste kant laten zien. Alles was weer netjes geregeld. Drankjes, broodjes en snacks vollop. Geen lange wachtrijen behalve bij de patat. Dat duurde een kwartiertje maar dat maakt niet uit, je hebt immers de tijd. Weer veel oude kennissen gezien en gesproken, altijd goed. Opvallend hoeveel Dusters er waren. Bavo Galama was er ook weer dus let even op je TV gids. Wat deze dag extra leuk maakte is dat zowel de grote baas van Renault aanwezig was als de hootemetoot van Dacia zelf. De mannen waren naar hun eigen zeggen diep onder de indruk van de aantallen auto's en bezoekers. Volgens mij begrepen ze er niks van….. Er werd officieel aangekondigd dat volgend jaar de nieuwe 7 zitter gepresenteerd zal worden bij de meet van 2012. Tegen een prijs die niemand zal geloven, hij kon het zelf eigenlijk nog steeds niet geloven, zo laag. We wachten dus maar even af. Dacia Nederland: bedankt maar weer, ook namens mijn dochtertje die zich weer kostelijk heeft vermaakt. Tot volgend jaar!
Edit: Vergeet ik bijna het uiterst muzikale duo ‘de Okeesjons’ . Zij vermaakten het publiek met hun aanstekelijke manier van spelen en leuke muziek.