Geslaagde Dacia dag in Doorn

• Avaka

Zo, ben net terug van Doorn. Moet zeggen dat de belangstelling weer groot was. Was zelf een beetje bang dat veel mensen het zouden laten afweten ivm de regen in de ochtend. Gelukkig hebben de meesten zich daardoor niet laten afschrikken. Het weer was goed, niet koud maar er had een beetje meer zon kunnen zijn. Dacia Nederland heeft zich weer van zijn beste kant laten zien. Alles was weer netjes geregeld. Drankjes, broodjes en snacks vollop. Geen lange wachtrijen behalve bij de patat. Dat duurde een kwartiertje maar dat maakt niet uit, je hebt immers de tijd. Weer veel oude kennissen gezien en gesproken, altijd goed. Opvallend hoeveel Dusters er waren. Bavo Galama was er ook weer dus let even op je TV gids. Wat deze dag extra leuk maakte is dat zowel de grote baas van Renault aanwezig was als de hootemetoot van Dacia zelf. De mannen waren naar hun eigen zeggen diep onder de indruk van de aantallen auto's en bezoekers. Volgens mij begrepen ze er niks van….. :) Er werd officieel aangekondigd dat volgend jaar de nieuwe 7 zitter gepresenteerd zal worden bij de meet van 2012. Tegen een prijs die niemand zal geloven, hij kon het zelf eigenlijk nog steeds niet geloven, zo laag. We wachten dus maar even af. Dacia Nederland: bedankt maar weer, ook namens mijn dochtertje die zich weer kostelijk heeft vermaakt. Tot volgend jaar!

Edit: Vergeet ik bijna het uiterst muzikale duo ‘de Okeesjons’ . Zij vermaakten het publiek met hun aanstekelijke manier van spelen en leuke muziek.

• mcvjournaal

Het complete verslag met veel foto's vind je op: http://mcvjournaal.wordpress.com/2011/05/22/dacia-fandag-2011-het-verslag/

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• DerRudy

Geweldige dag gehad, verschillende mensen gesproken en leuke ideeen/oplossingen gezien.

En Richard zijn TOTAL MAKE OVER gezien (1 Din naar 2 Din Radio), wauw die Richard is echt niet bang om dit soort klussen op te pakken.

Het resultaat mag er zijn, TOP.

mgr

Ruud

Leuk om te zien dat Renault zijn dochter Dacia voor vol aanziet, Super dag.

Bedankt voor alle goede zorgen.

• uul

Behalve dat het een geslaagde DACIA dag was is de fotogalerij van Frits Hendriks de moeite waard om te bekijken. Wat een prachtige foto,s, een kunstenaar.(tu)

• EricNL

Helaas hebben wij nooit bevestiging van de lokatie gehad nadat we ons ingeschreven hadden.. Wie weet volgend jaar weer..

• mcvjournaal

Link naar de foto's van Frits staan onder aan het verslag: http://mcvjournaal.wordpress.com/2011/05/22/dacia-fandag-2011-het-verslag/

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/

• marero

Hoi, wij hebben ook een mooie dag gehad daar ,mijn zoon vind het ook altijd mooi!

Ik had de auto mooi gewassen maar toen ik aankwam was dat niet te zien:S

Ik kon het niet laten om wat te kopen ,mooie rvs deur grepen en ventilatie ringen voor de Sandero.

Vorig jaar rvs spiegel kappen erop gezet, zo doen we steeds iets(tu)

Vorig jaar nog veel mcv s nu veel Dusters.

Twas weer mooi daar ,gr Marero.

• geert

Voor de eerste maal op de daciadag aanwezig geweest.

Vond het geheel zeer geslaagd, en we hadden goed weer.

Een pluim voor de organisatie ,het was perfect geregeld.

• RichardMCV

Inderdaad, een zeer geslaagde dag. Ondanks hte weer waren er ruim voldoende daciasten aanwezig. Volgend jaar zal de MCV wel ruim in de minderheid zijn tov de Duster.

Natuurlijk waren er weer diverse leuke creaties om te bewonderen zoals de Blue Lady Logan MCV met lederen bekleding en achterspoilers op de deuren.

Ruud, bedankt voor het compliment voor de ombouw van 1 DIN naar 2 DIN!

mijn verslag vind je hier inclusief foto's: de Dacia Dag 2011

En om het makkelijk te maken:

het uitgebreide foto-verslag van Frits vind je hier: Foto-album van Frits

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• Rienush

Hallo,

Ik ben voor het eerst op de Dacia dag geweest, mijn complimenten voor de organisatie:)-D

Ik kom zeker volgendjaar weer, leuke gespreken gehad met div. mensen .

Gr. Rienush

Sjapo