Ha ha, hij staat voor de deur. Mijn nieuwe MCV. Mooi karretje, maar ja, waarom vertel ik dat op dit forum?
Heb gauw de radio ingebouwd en vandaag mocht hij mee voor een optreden. Niet van hemzelf maar van het baasje.
Ik kom uit een Corolla en ofschoon dat dat een rammelbak was, lag ie wel op de weg als een tank. Daar was niets slaps aan, maar de MCV staat zijn mannetje. Frans weliswaar, dus met iets meer zwier, maar helemaal top. En er rammelt niets in het interieur en da's ook heel fijn.
Wel een vraag heb ik en die ik kan ik natuurlijk stellen bij de garage, maar hier op dit forum is de ervaring groter.
Als ik wegrijd, hoor ik een snel tikkend geluid links voor. Geen alarmerend soort van tik en mooi synchroon met de toeren (denk ik), meer een spinnend geluid. Is dat nou het motergeluid dat op een hogere frequentie het interieur binnendringt? Dat is dus mijn vraag. Een dieselgeluidje, maar dan hoger. En ik rijd benzine, voor de goede orde.
Ik hoor graag wat de daciasten ervan vinden, als zij zijn uitgenoten van de Daciadag