Ik vond de Plastic Fantastic achterlichten niet helemaal mijn smaak. Ik houd nl. van zwart/smoke B)-
Daarom maar even de achterlichten verandert.
Ok dan, genoeg geprikkeld, merk ik.
Had al allerlei sites op internet bekeken en enkele aangeschreven voor info. Engeland heeft verschillende Folies, Fly Eyes , Maxim.
Omdat ik echter naar mijn zin geen positieve of helemaal geen reacties kreeg, maar eens dichter bij huis gekeken.
Bij Automat , Motip Backlight spray, plus spuitbus remover gehaald. even test op achterlichten van mijn zoon zijn Peugeot gedaan.
Achterlichten eruitgehaald. Piece off cake, 2 soort van vleugelmoeren en de unit eruitpakken, stekkertje los en klaar.
Goed ontvetten (wasbenzine) daarna goed schoongewreven met een nieuw microfleece doekje.(pluisjes weg)
Lekker in het zonnetje, laagje voor laagje. Zo bepaal je zelf hoe donker je het wil. Wel beide units in een keer gespoten, zodat op beide evenveel zit. En wat ze noemen “nat in nat”, dus dat je ziet dat de lak strak in elkaar overloopt, dus niet spikkeltjes.
Na 2 dagen op achterlichten Peugot geprobeerd om met nagel te krassen, maar nee, lekkere harde laag.
Voor wat betreft “problemen” >< iets minder lichtopbrengst, maar Duster heeft felle achterlichten, maar ik ging zowiezo nog LED plaatsen, dus dan hef ik dat wel weer op.
APK pas over een paar jaar.en reflector is nog gewoon en dat is een APK punt. Of tegen die tijd al een 2e set liggen,of al een aftermarket set Smoke met LED, of Lexus uitvoering of anders Remover erover. en nadien weer spuiten. Klus al met al nog geen half uurtje werk.
Als er nog meer vragen zijn stel ze gerust.
PS. en ja , ook mijn ervaringen met gespoten achterlichten waren slecht, maar dat was vroeger. Ben hier best tevreden over.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?