Velgen voor MCV

• Turbootje

Wie weet van welk merk Renault of een ander merk de velgen ook onder de MCV passen zonder al te veel verschillen in de ET waarde en de breedte van de velg.

Ik zoek namelijk nog 4 velgen als tijdelijke oplossing, het liefst met een paar bandjes waar ook nog een beetje profiel op zit.

Dus bij deze ook meteen de vraag wie heeft er nog zoiets ergens op de slaapkamer, op zolder of in de schuur in de weg staan die ik over kan nemen :S

Groeten van Turbootje

• Louis Dörr

Ik heb nog een complete set MCV liggen, voorzien van de standaard banden. Ongeveer 2500 km mee gereden. Voor 4 stuks velen en banden 300,00€

Mijn email: louis,maloud@gmail.com

• Turbootje

Hoi Louis,

Bedankt voor je aanbod, maar voor mijn tijdelijke project is dat vele malen te duur.

Vandaar ook in eerste instantie mijn vraag welke velgen van welk type auto een beetje passen.

Banden en velgen mogen er best een beetje belabberd uit zien en de banden moeten nog goed genoeg zijn voor een paar duizend km of zo.

Maar wat ik dus zoek, vind ik vast wel ergens op de sloop, maar dan moet ik wel eerst weten onder welke auto's ik deze vandaan kan slopen (:P)

Gr Turbootje