kleine CD tip

• Henkes

Voor degenen die (nog) CD's afluisteren in hun Dacia's en het lege CD doosje op de bijrijdersstoel leggen, deze past precies tussen de stoelrail en de grondconsole.

Zo heb je altijd het juiste CD doosje bij de hand en hoef je niet te zoeken onder het rijden naar het lege CD doosje in bijvoorbeeld het dashboardkastje.

Ook hoeft de passagier naast de bestuurder niet meer bang te zijn dat hij of zij per ongeluk op de CD box gaat zitten met achterwerk.

Kortom kleine tip, kost niets (dus dat moet de echte Daciast wel aanspreken(tu)) en veel plezier!!!

• RichardMCV

Op zich een goede oplossing.

Toch heb ik hier echter wel een opmerking: van buitenaf kan men niet zien of het hoesje leeg is of niet. Dit trekt misschien de verkeerde mensen aan. Aan te raden is dan ook om het hoesje (maar ook ander waardevolle zaken) buiten het zicht op te bergen in bijvoorbeeld het dashboardkastje. Gelukkig heb ik dit zelf niet meer; ik heb alle muziek op een SD-card staan……

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• gregor

een leuke tip is het wel

maar bij mij staat het ook op een sc-card of op een externe harde schijf voor mijn carpc

• Dyna-Miek

En in je reservewiel past een hele stapel LP's ;o)

• mcvfan

In je reservewiel past dat Dan met al die lucht erin .

• Barrabas

:D Lucht er uit laten,gaan er nog meer cd's in. :)

• HenkM

:( Klopt lekker niet, de band gaat dan “krimpen” waardoor minder volume beschikbaar blijft voor CD's. Achteraf opvullen van de inter-ceedee-aire ruimte biedt misschien wel een tussenoplossing. >:D<

• rgrutter

Nu rijd ik op lpg. :D

Wat als je nu geen reserve wiel bij je hebt?

Waar laat ik dan de cd's?:S

• Avaka

Mensen wees gerust, over een paar jaar bestaan er geen CD's, DVD's laat staan Blue Ray's meer. Dan wordt alles gestreamed (rechtstreeks geluisterd, gekeken via internet). Iemand die een beetje bij de tijd is tegenwoordig heeft een mediaspeler in huis. Hiermee kan hij gedownloade muziek en films rechtstreeks beluisteren / bekijken zonder dit eerst te moeten branden op een schijfje. In mijn MCV heb ik de beruchte Kruidvat radio met een SD-kaart aansluiting. Op 3 van die SD kaartjes staat het grootste deel van mij muziek verzameling. Allemaal op hoge kwaliteit MP3 formaat. Zeer handig en erg gemakkelijk in gebruik. In het standaard asbakje (u weet wel, dat bekertje met deksel) passen met gemak 50 stuks van die SD kaartjes, Hoezo reserve wiel? :D

• Barrabas

In uw benzinetank.(:P)