centrale deur vergrendeling

• diki

wegens privé omstandigheden wilde ik dat er graag er op hebben

dat de centrale deur vergrendeling er automatisch op gaat bij het rijden boven de 7 km

was maandag bij vtune om eens rond te kijken voor eum iets moois X(

gelijk gevraagd of ze me konden helpen met het aan zetten van de centrale deur vergrendeling

dat die er automatisch erop gaat bij het rijden boven de 7 km

maar door dat het met een code werkt konden ze me niet helpen

dus toen toch maar naar de dacia daeler gegaan

maar bij de o zo vriendelijke dacia daeler kon dat dus wel even

de laptop er aan en het was zo gepiept

het is voor nederland gewoon uit geschakeld om wat voor een reden dan ook

en het werkt nu als ik nu weg rij en ik kom boven de 7km dan gaat automatisch mijn centrale deur vergrendeling erop

let wel op dit is alleen bij de dacia lauréate

owja en de auto is nu iets sneller en zuinige geworden >:D<

• Henkes

Kun je nu nog wel uit te auto komen?(:P)

• diki

ja hoor je kan van binnen uit gewoon de deur open maken

of gewoon even de schakelaar bediennen

en het werkt achter ook gelijk als kinder slot

• Gj

Goeie tip… ga ik ook doen.

Maar vanwaar sneller en zuiniger?

• diki

hij is bij vtune onder handen genomen

• Barrabas

(:P) Nu gaan er enkele rood en groen tot achter hun oren worden en terug van hun stoel rechtkrabbelen. )>:D<

• diki

hoe zo dan ?

• Barrabas

ja diki heb daar in het verleden dagen over ge-emmerd dat het in mijn Duster(België) standaard wel werkte.Niemand maar ook niemand geloofde mij en heb er geen woorden meer aan vuil gemaakt,groetjes uit het andere natte kikkerland. :)

• diki

ben er zelf ook een tijdje druk me geweest

maar je leest gewoon dat het alleen in nederland is uit geschakeld met een of andere reden

kijk ik heb gewoon dit model gekocht dus dan wil ik het ook gebruiken

is het zelfde dat ze je motor maar op twee poten laten lopen in plaats van 4 ik heb er voor betaald dus wil ik het ook hebben

en met een eobd kabel en een laptop + een stukje software is het zo gepiept en de code (td)

maar ik heb het met een rede laten dien

• DerRudy

Dat deze functie in NL is uitgeschakeld lijkt me niet ‘wereldvreemd’ wij kennen namelijk in NL het fenomeen BPM.

Deze zg ‘Luxebelasting’ wordt geheven over alle accessoires, dus fabrikanten kunnen besluiten om deze functies uit te schakelen om de aanschafprijs niet teveel op te laten lopen.

Bij VAG (Volkswagen/Audi/Seat/Skoda) kan je vaak in de goedkoopste uitvoeringen met de juiste software bepaalde functies in schakelen.

mgr

Ruud