Ruiten blinderen met solarplexius

• koekoek

Hallo Daciasten

Wie heeft er ervaring met solarplexius / zonwering , is dit een goed altenatief i.p.v folie

Het is nu wel zomer maar wat doet deze zonwering in de winter als b.v de achterruit verwarming aanstaat .

Zijn er nog meer voor en nadelen, graag wil ik dat weten bij de gebruikers van dit product.

Dirk

• RichardMCV

Hoi Dirk,

Ik rijd er al enkele jaren mee rond en ben er zeer tevreden over. een stuk goedkoper dan folie (laten) plakken en veel beter dan de zonne-rollo's die geen echte pasvorm hebben.

Lees hier maar eens:

solarplexius schermen

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• hoeijenbos

ff bij zoeken solar plexus in toetsen, 2 maanden geleden waren er ook een aantal vragen en antwoorden.

gr kees

• LED-Lightning

Een nadeel dat ik kan verzinnen als je ze vergelijkt met sonniboys of privacy shades, is dat je met laatstgenoemden de ruiten open kunt zetten en er dan ook wind binnenkomt, doordat deze niet geheel dicht zijn, maar de zon tegenhouden door de speciale geweven structuur. De solar plexius schermen zijn geheel dicht dus heeft het openen van een raam geen zin meer.

• RichardMCV

Je hebt gelijk dat het geen zin heeft om de ramen open te zetten; de schermen zitten hier inderdaad voor. Toch heb ik dit tot nu toe niet als probleem ervaren, waarschijnlijk omdat ik een 5 zitter heb. Mijn zoon van 10 vraagt zelfs altijd wanneer ik de schermen weer plaats na de winter….

Overigens kan ik bij Sonniboys / privacyshades geen schermen voor Dacia vinden….

groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• LED-Lightning

Klopt Richard, ik heb toen ik de Stepway aanschafte er eens een mailtje aan gewaagd richting verschillende shops, maar ze zijn nooit gemaakt voor Dacia…