Welke pechhulp service

• Marcel

De kogel is bijna door de kerk: we zijn van plan een Logan MCV te gaan kopen uit 2009.

Bij welke maatschappij hebben jullie een pechhulpservice afgelosten: ANWB, Routemobiel etc. ?

We gaan diverse keren per jaar op vakantie in het buitenland, dus pechhulp in het buitenland is vereist, evenals pechhulp in mijn woonplaats.

Ik heb onlangs gehoord dat bij de ANWB alleen de de verzekeringnemer c.q. hoofdbestuurder pechhulp krijgt van de ANWB en dan niet de echtgenote (of kind) van de verzekeringnemer !!

Wat zijn jullie ervaringen?

• remcora

Door de wirwar van hulpdiensten raak je bijna het spoor bijster. Ik ben al jaren lid van de anwb en heb dat gewoon laten doorgaan, ondanks het feit dat ik ook de dacia/renault pechservice heb (garantie) Het voordeel van de anwb is dat je in het buitenland gewoon hulp krijgt van zusterorganisaties, hierbij ook een aanhangwagen. Nuchter gezien betaal je altijd teveel. Ik heb eigenlijk al 10 jaar geen beroep gedaan op een hulpdienst. De Dacia service komt mij wat vaag over. Mocht ik in een vakantie wat krijgen, dan kan ik altijd even langs een Renault garage. Veel rijplezier. Een mcv is geweldig.

• Avaka

Hier hetzelfde.

Dacia Service heeft geen vervangend vervoer in het pakket. Daarom houd ik de ANWB aan. Ben meerdere keren goed geholpen door de ANWB, ook in het buitenland. Daarbij is de ANWB er meer op gericht je weer aan het rijden te krijgen met je eigen auto. Reparatie ter plekke bedoel ik. Concurrerende bedrijven zijn vooral goed in het afslepen naar een garage.

• DerRudy

Dit is al eens onderwerp van ‘gesprek’ geweest, zie onderstaande linkjes:

http://dacia.startpagina.nl/prikbord/read.php?527,13055397,13055431#msg-13055431

http://dacia.startpagina.nl/prikbord/read.php?527,12245705,12248693#msg-12248693

mgr

Ruud

• Demietri

Ik houd het voorlopig bij de Renault service.

Ik vertrouw mijn auto en Renault.

Die helpen naar mijn idee ook gewoon in het buitenland… (toch)

• Franka

Ik heb een oude auto van 17 jaar, ik wil een europadekking omdat ik in de grensstreek woon.

Zijn er goede en goedkope alternatieve voor de ANWB wegenwacht.

Alvast bedankt

• geert

de ANWB is tijdens de zomer maanden ook actief in talie en Frankrijk voor pechhulp

• corli

ik ben al vanaf het begin lid van route mobiel en ik moet zeggen dat het mij goed

bevalt. toen ik pech had ben ik keurig geholpen. nu ik met mijn sandero rondrij

ben ik tijdelijk uitgeschreven en heb ik het teveel betaalde teruggestort gekregen.

route mobiel is oorspronkelijk een organisatie voor lease wagens.

gegroet corli

• michel

Ja en nee. ja je auto word afgesleept naar de dacia garage en daar germaakt indien mogelijk.

Meer moet je er niet van verwachten. mijn auto staat nu nog in duitsland omdat de stuurbekrachtiging's pomp de olie kering het begaf.

Het onderdeel is niet te krijgen in duitsland en ook niet in frankrijk levertijd twee weken.

Neem aub een goede pechhulp er naast. de reisverzekering dekt pech niet ik ben op kosten gejaagd niet normaal.

Ik ben erg teleurgesteld in dacia nl.