Standaard zit er naast de aanstekerplug niet nog een plug.
Een extra aanstekerplug is wel altijd handig om de navigatie mee te voeden of de telefoon op te laden
Persoonljk zou ik een extra plug monteren onder het dashboard, als de radio er uit is en het middelconsole eraf geklikt is, is er veel ruimte.
Monteer daar een exctra aanstekerplug (zo een met een stukje draad eraan Deze bij Conrad) op de 12volt nacontact.
Doe de oplaaddraad van de navigatie daar in en zorg met linnentape (of isolatieband) dat de stekker niet uit de plug valt.
Trek de voorzichtig de kap boven de klok eraf en leid de draad vanaf de ruimte achter de radio naar de ruimte achter de klok.
Laat de draad links of rechts achter de klok voldoende uitsteken en sluit de navigatie aan zoals hij normaal aan de ruit zit geplakt of op het dashboard zit geschroefd.
Trek de draad ligt terug en maak een mooi bundeltje achter de radio en zet dit vast met en kabelbandje.
Klik de kap boven de klok weer terug en zet het middenconsole met de radio weer in elkaar.
Alles netjes weggewerkt en geen lelijke draden over het dashboard.
De hele klus duurt zonder het solderen van de draden waarschijnlijk nog geen tien minuten.
Binnenkort ga ik zelf het dashboard weer een beetje verbouwen vanwege de radio / navigatie. Ik kan dan wat foto's maken voor de duidelijkheid.