naviatie kussen op dashboard Logan MCV

• Marcel

Ik ben van plan om bij Halfords of Kijkshop een “kussen”c.q. mat te kopen waarop ik mijn navigatie kan plaatsen:

http://www.kijkshop.nl/product/25997/4775-5694-5696/beeld-en-geluid/navigatie/accessoires/globo-comm-universele-gps-dashmount/

Wie weet of deze navigatiekussen op het dashboard van de Logan MCV stevig blijft liggen?

• Knutselsmurf

Hoi Marcel,

Voor € 17,99 weet je het, maar persoonlijk zou ik niet voor dit systeem kiezen.

Het blijven immers losliggende projectielen zal ik maar zeggen.

Mocht zo'n ding toch gaan schuiven in een bocht o.i.d. dan grijp je er toch automatisch naar om je navi te redden van de ondergang.

Met alle risico's welke er zijn in het bochtenwerk.

Maar je heb geen last meer van kringen meer op je voorruit, hooguit wat krassen bij schade. :)-D

mvgr Gerrit

• Dussie

Het is een redelijke oplossing wij hebben hem eerst in de MCV gebruikt en nu in de Duster.

De houder heeft een redelijk gewicht en verschuift niet ( bij normaal rijgedrag ) je plaatst hem op de twee halve rondingen van de ventilatie roosters het snoer kan er dan mooi onder door.

Onze ervaring er mee is goed.

Groet en succes,

Joop

• Dussie

Ik heb het wel over de navigatie houder van Halford.

• Marcel

Tot zover iedereen bedankt voor de reacties!

De navigatiekussen van Kijkshop is mijns inziens dezelfde als die van Halfords (is namelijk van hetzelfde merk):

http://www.halfords.nl/shop/navigatie/navigatie-accessoires/114973/114973

Indien andere Daciasten positieve dan wel negatieve ervaringen hebben met deze navigatiekussen dan hoor ik dat graag.

• frankieboy001

Ik zou hem lekker gaan kopen, ik gebruik hem al een geruime tijd en is nog nooit verschoven.(tu)

Veel navigatie plezier met deze simpele maar goede oplossing.

(:P)

M.vr.gr.

Frank

• Arno vd Veer

Ik sluit me aan bij frankieboy, gebruik hem ook al 2 jaar, zonder problemen

• Jubbels

Gebruik dat ding al meer dan 3 jaar, nog nooit een centimeter verschoven.