we hebben van het wiekend een beetje zitten spelen met dag rijverlichting
dagt wel dat het gelukt was zo
we hebben de gril zo ver los gedraait dat hij een stuk naar voren kwam om een bout los te draaien van de lamp
de lamp zelf kompleet los geschroeft zo dat die vrij kwam van de auto
zo dat er ruimte kwam tussen de bumper en de lamp en daar tussen de led strip geplakt
en toen alles netjes aan gesloten zo als het hoord
dus sleutel op contact led verlichting aan
en als de verlichting aan gaat dan gaat mijn dag rijverlichting uit ( netjes volgens de wet )
en nu op naar het volgende projekt
Netjes, heb je ook de lampen weer netjes af laten stellen? Mijn ervaring met loshalen van de lamp en bumper dat je dit iedere keer toch wel even dient te (laten) doen.
Tip, ik heb bij een vorige auto twee maal een andere set lampen gemonteerd, en ze bij de kwik-fit laten afstellen. Kostte me niets! Doorgaans ga ik niet gauw bij kwik-fit langs, maar dit hebben ze beide keren super netjes gedaan.
Dat ziet er netjes uit Gregor. Vooral als het iets schemert dan zijn ze uitstekend zichtbaar.
Zo te zien heb je ledstrips gebruikt met plakrand? Deze heb ik zelf in eerste instantie geplaatst bij mijn MCV en daar was ik zeer tevreden over. Echter, de ledstrips hebben een combinatie van vorst en regen niet overleefd waardoor er enkele led's niet meer functioneerden. Dat was geen gezicht dus heb ik ze uitgeschakeld. Daarnaast zal op termijn het dubbelzijdige tape waarschijnlijk gaan verkleuren; Dat is in ieder geval bij mij wel aan de orde dus binnenkort ga ik ze dan ook geheel verwijderen. Ik hoop dus dat ze bij jouw Duster het langer uit zullen houden….
Foto's van deze ledstrips inclusief inbouw vind je onder volgende link: dagrijverlichting met ledstrips
Uiteindelijk heb ik de dagrijlampen van PHILIPS onder de bumper gemonteerd; deze werken tot nu toe probleemloos. Daarbij zijn ze kinderlijk eenvoudig aan te sluiten aangezien de benodigde schakeling al in de lampen in gebouwd is.
Er komen 3 draden uit: 1x naar de + pool van de accu, 1x naar de - pool van de accu en 1 x draad naar het dimlicht. that's all…..
Groetjes,
Richard, www.daciamodellen.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?