(nieuwe) Logan sedan te koop in NL?

• Cees

Wie weet of de Dacia Logan sedan (dan wel zijn opvolger) wederom te koop zal zijn in Nederland?

• RichardMCV

De kans is wel erg klein dat de sedan hier weer in de verkoop gaat. Hoewel zeker het huidige model er goed uitziet zal het hier niet veel mensen kunnen overhalen om deze aan te schaffen. Kijk maar eens rond op straat. De meeste auto's die rondrijden zijn ruimtewagens, 3 deurs danwel 5 deurs auto's en stations. De sedans die rondrijden zijn sterk in de minderheid, daarnaast betreft het dan ook nog vaak zakenauto's van premium merken. Nederland is nou eenmaal geen sedan-land.

Dacia heeft niet voor niets de verkoop gestaakt van de sedan….

Groetjes,

Richard,www.daciamodellen.nl

• Zwad

Hallo Cees,

Ik weet niet of dit je zal interesseren : in België is de Dacia Logan Sedan nog steeds te koop. Kijk maar eens op de site van Dacia België : www.dacia.be.

Zo'n wagen kopen in België en dan invoeren in Nederland zal wel niet zo'n administratieve chaos zijn. Mogelijk doe je nog een voordeel ivm de verschillende BTW-tarieven.

(In België = 21% BTW)

Vr.gr.

Zwad

• wimpie

Niétt doen, heb de mijne pas ingeruild, koste me na 3 jaar 8000 euro, ook op een nieuwe Sandero of Duster, dus was de keus oprijden of over op een ander merk, het werd dus een ander merk. Wil je toch een sedan kijk dan eens op garage Citrus in Den Haag daar staat mijn 3 jaar oude sedan 38000 km voor 6950 euri,s

• Avaka

Dan nu de vraag der vragen:

Heb je een speciale reden om perse een Logan sedan te willen hebben?

• Vinnie

Cees heeft een goed smaak :-)

Ik rij inmiddels 4,5 jaar in een Logan Prestige en hij mag pas weg als de 200.000 gepasseerd is. Prima wagen en als je de ruimte niet nodig hebt stiller, sneller en zuiniger dan een MCV.

• Avaka

Dan kan je net zo goed een Sandero kopen.

• Vinnie

De Sandero heeft

geen 105 pk

geen leren stuur

geen 510 liter bagageruimte, die heb ik wel nodig