Groene en gele verfstreepjes

• Patrick 4x4

Wij hebben onze Duster nu ruim een maand en hij bevalt goed. Onlangs ontdekte ik op de bouten van de wielen groene en gele verfstreepjes en later op de lak in de kofferruimte ook een paar van deze streepjes/plekjes. Heeft iemand een idee waarom deze verf er op zit, volgens de dealer zijn het controlepunten vanuit de fabriek en zou de verf er met wasbenzine af te halen zijn. Ik heb dat gisteren geprobeerd bij de bouten en de verf gaat er idd af. De dealer heeft mij afgeraden dit ook met de twee plekjes op de lak in de kofferruimte te doen en deze maar te laten zitten. Op zich wel een vreemd verhaal, iemand die deze plekjes ook heeft gesignaleerd.

• LED-Lightning

Zie dit topic: http://dacia.startpagina.nl/prikbord/13815822/13816974/re-stipje-op-velgen#msg-13816974

• tbone67

Ik heb dit ook op mijn duster , is van de fabriek af , dit moeten ze bij aflevering weg halen maar waren ze bij mij vergeten ! Bij de wielen laten weghalen de rest heb ik laten zitten !

• Patrick 4x4

LED-Lightning & Tbone,

Bedankt voor jullie reactie! Ik twijfel nog wel of ik ook de twee streepjes op de lak in de kofferruimte zal weghalen, ik ben alleen bang dat ik dan ook de lak beschadig, wellicht toch maar gewoon laten zitten, al vind ik het wel vreemd dat dit niet bij aflevering is gebeurd.

gr,

Patrick

• Avaka

Je kunt gerust een beetje wasbenzine gebruiken. Er gebeurt helemaal niks met je lak.

• tbone67

En anders , mocht je toch naar de dealer gaan laat hun het doen , heb ik ook gedaan bij maifat almere , en kon de auto naar het poetsbedrijf brengen . Het poetsbedrijf zat naast de dealer . Je betaalt tenslotte afleveringskosten ! Gr ton