dacia blauwpunkt radio

• cableedwin

hallo all

ik ben op zoek naar het uitgangs vermogen van de blauwpunkt radio die bij onze dacia sandero ambiance werdt afgelevert

we willen deze radio vervangen in de toekomst door een akai met tft scherm

we hebben al wat andere speakers aangeschaft die een minimaal ingangs vermogen hebben van 25 W en een impedance van 4 ohm

deze speakers wil ik instaleren zodat als de akai binnen is ik alleen die nog hoef in te bouwen

het zou jammer zijn als de speakers niet of half werken

• Zoran

Uitgangsvermogen is ~2maal 15 watt. Je kunt gerust je nieuwe speakers al inbouwen. Kan niet slechter klinken als de originele exemplaren. originele onderdelen bewaren. Als je de auto inruilt stop je de originelen terug.

• salty677

hoe krijg je z'n blaupunkt radio eruit?

• mcvjournaal

Dat is relatief simpel.

Kijk hier maar eens: http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?r=1&id=482289

Herke

http://mcvjournaal.punt.nl/index.php?r=1&id=482289

• cableedwin

we hebben inmiddels de radio binnen en laten morgen deze inbouwen door automat in amersfoort

geen 2 x 15 watt meer maar heerlijk 4 x 40 watt

was het zat dat de zenders telkens verlopen

zijn we nu ook vanaf

• Luuk

Proficiat met je nieuwe radio. Verlopen van zenders heb ik overigens nog nooit last van gehad met de standaard Blaupunkt.

• cableedwin

aankoment jaar nog een cam plaatsen achter de auto past op deze akai

lijkt ons gewoon leuk hihihihi

• juistem

wat voor de een relatief simpel is, blijkt voor mij uiterst moeilijk.

Ook de link blinkt uit in geheimzinnigheid.

Ik krijg de radio er niet uit.

• LED-Lightning

Meestal gaat het erom dat de radio in een slede zit die ‘m op z’n plaats houdt door ‘verende’ deeltjes in de slede die aansluiten op de radio. Daar zit de radio als het ware in geklikt. Op het moment dat je de pennetjes erin steekt zorg je ervoor dat op die plaatsen iets verbogen wordt (zolang de pennetjes erin zitten), zodat de radio niet meer tegengehouden wordt en er dan (met beleid) uitgetrokken kan worden. Helpt dat misschien, juistem?